Στις 112,6 μονάδες ανήλθε το Μάρτιο ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ιταλία από 111,7 το Φεβρουάριο. Οι αναλυτές προέβλεπαν πτώση στις 111,2 μονάδες.
Η ανέλπιστη βελτίωση του καταναλωτικού κλίματος αποδίδεται στην εκτίμηση της ιταλικής κυβέρνησης για επιτάχυνση του ρυθμού οικονομικής ανάπτυξης και στους υπαινιγμούς για μείωση της φορολογίας.
Εξάλλου, σύμφωνα με ανακοίνωση της ιταλικής στατιστικής υπηρεσίας, η ανεργία υποχώρησε στο τέταρτο τρίμηνο του 2006 στο 6,5%, στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 14 ετών, από 6,7% στο τρίτο τρίμηνο του ίδιου έτους.