Αποδέκτης σημαντικού αριθμού καταγγελιών - διαμαρτυριών από καταναλωτές έχει γίνει το τελευταίο χρονικό διάστημα η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) σχετικά με θέματα που αφορούν στην παροχή υπηρεσιών μέσω της Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο (LLU).
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές καταγγέλλουν κυρίως τα ακόλουθα:
- Λαμβάνουν εσφαλμένες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα και το χρόνο πραγματοποίησης της σύνδεσής τους.
- Δεν ενημερώνονται με σαφήνεια για τους όρους της σύμβασης, όπως είναι η ελάχιστη διάρκειά της και τα υφιστάμενα τέλη στην περίπτωση πρόωρης καταγγελίας της σύμβασης.
- Αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη διαδικασία καταγγελίας της σύμβασης.
- Αντιμετωπίζουν, σε ορισμένες περιπτώσεις, διακοπές παροχής υπηρεσιών.
- Αντιμετωπίζουν μεγάλους χρόνους αναμονής στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και καταβάλλουν τα αντίστοιχα τέλη των κλήσεων, χωρίς τελικά να εξυπηρετούνται.
Η ΕΕΤΤ, στο πλαίσιο άσκησης των ελεγκτικών αρμοδιοτήτων της, κάλεσε τις Εταιρείες Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών που παρέχουν υπηρεσίες μέσω της Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο αφενός να τοποθετηθούν όσον αφορά στη βασιμότητα των καταγγελλομένων από τους καταναλωτές και στις πιθανές αιτίες που τα προκαλούν και αφετέρου να προβούν στη λήψη των απαραίτητων μέτρων ώστε να εξαλειφθούν τα φαινόμενα που προαναφέρθηκαν.