«Χώρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου»: brand name για την Κ. Μακεδονία

Τετάρτη, 11 Απριλίου 2007 18:14

Τη δημιουργία ενός ενιαίου εμπορικού σήματος (brand name) για όλους τους νομούς της Κ. Μακεδονίας, με βάση το οποίο η περιφέρεια θα είναι αναγνωρίσιμη διεθνώς, πρότεινε μιλώντας σε ημερίδα του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με τίτλο «Τουριστική Χάρτα 2007», ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), Ανδρέας Ανδρεάδης, επισημαίνοντας ότι το συγκεκριμένο brand name μπορεί να είναι «Η Χώρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου». Σύμφωνα με τον κ. Ανδρεάδη, «είναι πλέον η στιγμή να σχεδιαστεί πάνω σε αυτά τα χνάρια η στρατηγική μας για τα επόμενα 10-20 χρόνια».

Μεταξύ 2004 και 2006 σημειώθηκε αύξηση της αεροπορικής κίνησης κατά 11%, με αποτέλεσμα οι τουρίστες που έφτασαν αεροπορικώς στην Κ. Μακεδονία να ανέλθουν πέρυσι σε 1,145 εκατ. άτομα. «Το 70% αυτής της αύξησης προήλθε από "ανατολικές" χώρες, όπως η Ρωσία είτε η Τσεχία, η Ρουμανία, η Βουλγαρία. Οι Ρώσοι τουρίστες στην περιοχή έφτασαν πέρυσι τους 105.000 από 65.000 το 2004», σημείωσε.

Κατά τον κ.Ανδρεάδη, υστέρηση παρουσιάζεται στο "μέτωπο" των λεγόμενων "city breaks" (διήμερες ή τριήμερες "αποδράσεις" σε κάποια πόλη). Οπως είπε, από τους 700.000 ξένους τουρίστες, που επισκέπτονται κατά μέσο όρο τη Χαλκιδική (το 55% της συνολικής κίνησης στην Κ. Μακεδονία), μόνο ένας στους πέντε μεταβαίνει στη Θεσσαλονίκη.

ΑΠΕ-ΜΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα