PPR: Δεν θα αυξήσει την προσφορά της για την Puma

Σύμφωνα με τον ανώτατο εκτελεστικό της διευθυντή Francois-Henri Pinault
Πέμπτη, 12 Απριλίου 2007 13:12

ΔΕΝ θα αυξήσει την προσφορά της για την γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών Puma AG, η PPR SA, δήλωσε ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής της γαλλικής εταιρείας ιδιοκτήτριας του ομίλου Gucci, Francois-Henri Pinault. Η προσφορά ανέρχεται σε 5,3 δισ. ευρώ (7,1 δισ. δολ.).

«Είναι πράγματι πολύ καλή τιμή», είπε ο Pinault μιλώντας σε κοινή συνέντευξη Τύπου με την Puma στη Νυρεμβέργη κοντά στα κεντρικά γραφεία της γερμανικής εταιρείας, συμπληρώνοντας: «Δεν θα αυξήσω την τιμή μου. Δεν είμαι οικονομικός επενδυτής. Είναι στρατηγική επένδυση και θα εμμείνω σε αυτήν».

Οι μετοχές της Puma που σημείωσαν χθες άνοδο ρεκόρ, καθώς εικάζετο ότι η γαλλική εταιρεία PPR με έδρα το Παρίσι, θα αυξήσει την προσφορά, σημείωσαν σήμερα απώλειες μετά τα σχόλια του Pinault. Χθες οι επενδυτές είπα κατά την ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μετόχων ότι η προσφορά της PPR δεν είναι αρκετή. Ο Uwe Weinreich, αναλυτής της Unicredit HVB, λέει ότι οι μετοχές έχουν αξία 400 ευρώ η μία.

Η PPR, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης της Γαλλίας, ελέγχεται από την οικογένεια Pinault και έχει στην κυριότητά της τις εταιρείες ειδών πολυτελείας Gucci και Yves Saint Laurent. Αγόρασε μερίδιο 27% στην Puma το οποίο κατείχαν οι Γερμανοί δισεκατομμυριούχοι Guenter και Daniela Herz προς 330 ευρώ ανά μετοχή στις 10 Απριλίου και προσέφερε την ίδια τιμή στους άλλους μετόχους.

«Η Puma θα ταιριάξει με την καρδιά της στρατηγικής μας στο χτίσιμο διεθνών σημάτων», είπε ο Pinault. Η τιμή που προσφέραμε ήταν το αποτέλεσμα «σκληρών διαπραγματεύσεων».

Πτώση των μετοχών

Οι μετοχές της Puma υποχώρησαν 6,60 ευρώ, ποσοστό 1,9%, φθάνοντας στα 343,50 ευρώ η μία στις 11:15 π.μ. στη Φραγκφούρτη, τοπική ώρα. Οι μετοχές της PPR υποχώρησαν 128 ευρώ, ποσοστό 1,8%, φθάνοντας στα 128 ευρώ η μία σήμερα στο Παρίσι.

Ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής της Puma, Jochen Zeitz, είπε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ότι αυτή η εξαγορά ευνοεί και τις δύο εταιρείες και δεν θα «διαλύσει» το σήμα των αθλητικών ειδών. Ο ίδιος τόνισε: «Η PPR σέβεται την εταιρική κουλτούρα της Puma».

Ανταγωνιστικές προσφορές είναι απίθανο να γίνουν είπε ο Zeitz. Η προσφορά είναι 16% υψηλότερα της τιμής κλεισίματος των μετοχών της Puma στις 4 Απριλίου, μία ημέρα πριν σημειώσουν σημαντική άνοδο καθώς εικάζετο ότι θα γίνει προσφορά για την εξαγορά της .

Η Puma δημιουργήθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1940, όταν δύο αδέλφια διαφώνησαν για τη στρατηγική της εταιρείας υποδημάτων που ιδρύθηκε το 1924. Ο «Adi» Dassler συνέδεσε το όνομά του με την εταιρεία του Adidas, ενώ ο αδερφός του επέλεξε το σήμα της άγριας γάτας που πηδά για δικό του σήμα. Και οι δύο εταιρείες εδρεύουν στην ίδια πόλη στα νότια της Γερμανίας.

Η Puma τετραπλασίασε τις πωλήσεις της τα έξι τελευταία χρο΄νια και προβλέπεται να εμφανίσει φέτος πωλήσεις και κέρδη ρεκόρ. Ο Zeitz, που ήταν 33 χρονών όταν ανέλαβε τη διοίκησή της το 1993, μείωσε το κόστος μεταφέροντας την παραγωγή στην Νοτιο-Ανατολική Ασία.

Στα σχέδια της Puma εντάσσεται η επέκτασή της στην Κίνα και τη Νότιο Κορέα πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου το 2008, σύμφωνα με την Merrill Lynch & Co. Η Κίνα αποτελεί από 15% έως 20% των πωλήσεων της εταιρείας, λιγότερο της Adidas και της Nike Inc., σύμφωνα με έκθεση της χρηματιστηριακής εταιρείας τον μήνα που πέρασε.

Η PPR, που άλλαξε την επωνυμία της από Pinault-Printemps-Redoute το 2005, έχει στην κυριότητά της την αλυσίδα καταστημάτων επίπλων Conforama, καθώς επίσης και τα σκέλη της με είδη πολυτελείας. Πούλησε την αλυσίδα πολυκαταστημάτων Printemps με ιστορία 140 ετών στην Boulevard Haussmann στο Παρίσι το 2006, αντί ποσού 1,08 δισ. ευρώ.

Πέρυσι η PPR βελτίωσε τα κέρδη της στο σκέλος Yves Saint Laurent, Boucheron και Balenciaga, καθώς επίσης και στα βιβλιοπωλεία Fnac και τα καταστήματα πώλησης ηλεκτρονικών.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα