ΥΠΕΡΔΙΠΛΑΣΙΑ κέρδη σημείωσε το πρώτο τρίμηνο της χρήσης η Fiat SpA, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης το 2006, καθώς βελτιώθηκε η παραγωγικότητα στις μονάδες κατασκευής αυτοκινήτων της εταιρείας.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 358 εκατ. ευρώ (486 εκατ. δολ.) από 138 εκατ. ευρώ, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στο Τορίνο, προς το ιταλικό Χρηματιστήριο. Κατά μέσον όρο πέντε οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν κατά μέσον πορο ότι τα κέρδη της θα διαμορφωθούν στα 248,2 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας σημείωσαν αύξηση 8,9%, φθάνοντας στα 13,7 δισ. ευρώ.
Τα νέα μοντέλα της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου και του Grande Punto βοήθησαν την εταιρεία να προκαλέσει τις ευρωπαϊκές ανταγωνίστριές της στην υπό πίεση αγορά αυτοκινήτων. Ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής της, Sergio Marchionne, που επανέφερε την κερδοφορία το 2005 μετά από χρόνια ζημιών, αναβάθμισε τη γραμμή παραγωγής, μείωσε τις δαπάνες και έστησε νέα ομάδα μάρκετινγκ για να διατηρήσει τα κέρδη.
Το νέο μοντέλο Bravo της εταιρείας άρχισε να πωλείται στις αρχές του Φεβρουαρίου για να ανταγωνιστεί τις κυριότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη. Οι παραγγελίες του Bravo το πρώτο δίμηνο που άρχισε να πωλείται, υπερέβησαν τα 20.000 οχήματα, σύμφωνα με τον Marchionne στις 5 Απριλίου.
Η Fiat περιμένει αύξηση των κερδών πλέον του 60% το 2007, καθώς τα νέα μοντέλα προσελκύουν τους αγοραστές, σύμφωνα με την πρόβλεψη του CEO. Τον Ιούλιο η Fiat θα παρουσιάσει το ανασχεδιασμένο μικρό μοντέλο της, Cinquecento.
To 2006 οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της Fiat αυξήθηκαν κατά 17%, υπερβαίνοντας τις αντίστοιχες των ανταγωνιστριών της, ενώ το μερίδιο αγοράς της αυξήθηκε στο 7,5% από 6,5% ετησίως, σύμφωνα με τα στοιχεία της European Automobile Manufacturers Association. Το σκέλος αυτοκινήτων της Fiat εμφάνισε για πρώτη φορά κέρδη σε έξι χρόνια το 2006.
Ο Marchionne προώθησε διεθνώς τη Fiat με την υπογραφή συμφωνιών με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της ινδικής Tata Motors Ltd. και της ιαπωνικής Suzuki Motor Corp. τα σήματα της Fiat κέρδισαν δημοσιότητα με τις χορηγίες αθλητών και διάσημων ομάδων, όπως της ποδοσφαιρικής ομάδας Juventus SpA και της εθνικής ομάδας ράγκμπι της Ν. Ζηλανδίας, All Blacks.