LVMH: 6,9% η αύξηση των πωλήσεων το α' τρίμηνο

Από τα ρολόγια πολυτελείας
Τετάρτη, 25 Απριλίου 2007 11:09

ΑΥΞΗΣΗ 6,9% σημείωσαν το πρώτο τρίμηνο της χρήσης οι πωλήσεις της εταιρείας ειδών πολυτελείας, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, καθώς οι καταναλωτές αγόρασαν περισσότερα ρολόγια Tag Heuer και Zenith.

Τα έσοδα σημείωσαν αύξηση φθάνοντας στα 3,8 δισ. ευρώ (5,2 δισ. δολ.) από 3,56 δισ. ευρώ, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση με fax, της εταιρείας που εδρεύει στο Παρίσι. Κατά μέσον όρο, πέντε οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν ότι τα κέρδη της θα ανέλθουν σε 3,77 δισ. ευρώ. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 7,8% το δεύτερο εξάμηνο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με την ανακοίνωση της LVMH στις 14 Φεβρουαρίου.

Δυσκολότερη γίνεται η επίτευξη ανάπτυξης στην αγορά των ειδών πολυτελείας, ύψους 160 δισ. ευρώ, καθώς η υποχώρηση του δολαρίου και του γιέν έναντι του ευρώ, μείωσε την αξία των πωλήσεων στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία. Οι απώλειες του γιέν περιορίζουν τις πωλήσεις της εταιρείας στην Ιαπωνία, πηγή περίπου του 15% των συνολικών εσόδων της γαλλικής εταιρείας.

Οι μετοχές της LVMH σημείωναν άνοδο 1,77 ευρώ, ποσοστό 2,1%, φθάνοντας σήμερα στα 86,90 ευρώ η μία στις 9:16 π.μ. στο Παρίσι, τοπική ώρα. Φέτος, οι μετοχές έχουν σημειώσει άνοδο 8,7%, παρόμοια της ανόδου των 14 μετοχών των εταιρειών, που απαρτίζουν τον Bloomberg European Fashion Index, ο οποίος σημείωσε άνοδο 8,8%. Η εταιρεία, της οποίας τα προϊόντα περιλαμβάνουν είδη ένδυσης Givenchy έως την σαμπάνια Krug, έχει χρηματιστηριακή αξία 42,6 δισ. ευρώ.

Η LVMH αύξησε δύο φορές πέρυσι τις τιμές πώλησης των ειδών της με το σήμα Louis Vuitton στην Ιαπωνία, για να περιορίσει τις απώλειες από το αδύναμο γιέν. Το σήμα, το γνωστό μονόγραμμα LV στις τσάντες της εταιρείας, αποτελεί το 30% των συνολικών της εσόδων, σύμφωνα με τον Jim Hurley, αναλυτή της Telsey Advisory Group.

Η αύξηση των πωλήσεων στην αγορά ειδών πολυτελείας ενδέχεται να περιοριστεί από 8% έως 12% φέτος, σύμφωνα με το σχόλιο αναλυτών της HSBC Holdings Plc, στις 3 Απριλίου.

Τα έσοδα της LVMH εξαιρουμένων των συναλλαγματικών επιδράσεων, σημείωσαν αύξηση 13% το τρίμηνο, σύμφωνα με την εταιρεία.

Οι πωλήσεις σε αυτήν την βάση αυξήθηκαν 10% στο σκέλος μόδας και δερματίνων ειδών της εταιρείας, το μεγαλύτερο σκέλος της. Τα έσοδα από αυτήν την πηγή αποτέλεσαν πέρυσι το 34% των συνολικών πέρυσι, καθώς οι καταναλωτές αγόρασαν τσάντες Fendi και ρούχα Marc Jacobs.

Επίσης σε αυτήν τη βάση οι πωλήσεις στο σκέλος κρασιών και άλλων ποτών αυξήθηκαν 15% διεθνώς, καθώς διεθνώς πραγματοποιήθηκαν μεγαλύτερες πωλήσεις σαμπάνιας Moet & Chandon, Veuve Cliquot και κονιάκ Hennessy. Οι πωλήσεις στο σκέλος αρωμάτων και καλλυντικών επίσης αυξήθηκαν 15%, μετά τη ζήτηση αρωμάτων όπως το J'adore και κραγιόν Rouge Dior.

Τα ρολόγια και τα κοσμήματα οδήγησαν την αύξηση των πωλήσεων κατά 27%, καθώς η ζήτηση για ακριβά ρολόγια, υπερέβη την προσφορά. Η σειρά κοσμημάτων Dior's Christal πήγε πολύ καλά μετά τη νέα διαφημιστική καμπάνια με την Sharon Stone, σύμφωνα με την εταιρεία.

Πέρυσι το σκέλος ρολογιών της LVMH αποτέλεσε περίπου το 5% των συνολικών της πωλήσεων. Οι εξαγωγές ελβετικών ρολογιών τον Μάρτιο ήταν 21% υψηλότερες έναντι της αντίστοιχης περυσινής χρονικής περιόδου, μετά την αντικατάσταση των ΗΠΑ από το Χονγκ Κονγκ, ως η μεγαλύτερη ξένη αγορά της Ελβετίας.

Χθες, η Cie. Financiere Richemont AG, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ειδών πολυτελείας στον κόσμο, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της το δεύτερο εξάμηνο αυξήθηκαν 8,9%, έχοντας τη μικρότερη αύξηση σε δύο χρόνια. Η εταιρεία, κατασκευάστρια των ρολογιών Cartier και Jaeger-LeCoultre, εισπράττει περίπου το 1/3 των συνολικών της πωλήσεων από την Αμερική και την Ιαπωνία.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα