Στρατηγική ανάπτυξης της Coca-Cola HBC στη Ρουμανία

Πέμπτη, 26 Απριλίου 2007 09:55

Δεν είναι ακόμη καιρός για την όξυνση της μάχης με τους ανταγωνιστές για την απόκτηση μεριδίων αγοράς, επισημαίνει ο γενικός διευθυντής της Coca-Cola HBC για τη Ρουμανία και τη Μολδαβία, κ. Calin Dragan.

Η τελευταία στρατηγική κίνηση της εταιρείας στη ρουμανική αγορά ήταν η είσοδός της στον κλάδο του έτοιμου καφέ, μέσω που NesCafe Xpress. Το νέο προϊόν θα υποστηρίξει το επίπεδο των πωλήσεων της εταιρείας κατά τη διάρκεια του έτους, ως τμήμα της στρατηγικής της για τη μείωση του κόστους, αναφέρει ο κ. Dragan.

«Επιχειρούμε να εξαλείψουμε τον εποχικό χαρακτήρα των πωλήσεων μέσω νέων κατηγοριών που προσθέτουμε και μέσω της εφαρμογής μερικών μέτρων στη διαδικασία της παραγωγής» υπογραμμίζει χαρακτηριστικά ο κ. Dragan προσθέτοντας πως «είναι πλεονέκτημά μας να προσπαθούμε και να αποφεύγουμε σημαντικές διακυμάνσεις μεταξύ διαφόρων χρονικών περιόδων του έτους καθώς αυτές επιδρούν σε ολόκληρη την αξιακή αλυσίδα του προϊόντος μας».

«Αξιοποιούμε το σύστημα διανομής μας για την προσφορά του νέου προϊόντος εκεί που πρέπει και δουλεύουμε προς την κατεύθυνση διαμόρφωσης καταναλωτικών συνηθειών, το οποίο απαιτεί χρόνο. Ο έτοιμος καφές είναι πολύ λίγο γνωστός προς το παρόν στην εγχώρια αγορά», καταλήγει ο κ. Dragan.

Balkan Markets Daily



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα