Προς συγχώνευση Microsoft και Yahoo;

Ανεβαίνει το θερμόμετρο στο χώρο της online διαφήμισης
Παρασκευή, 04 Μαΐου 2007 17:08
UPD:18:10

ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ επαφές με στόχο τη μεταξύ τους συγχώνευση διεξάγουν οι αμερικανικές εταιρείες Microsoft και Υahoo, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, οι δύο εταιρείες είχαν ξεκινήσει ανάλογες διαπραγματεύσεις πριν από ένα χρόνο.

H μετοχή της Yahoo στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης άνοιξε με θεαματική άνοδο 18%. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη άνοδό της σε διάστημα 4,5 ετών. Αντιθέτως, πτωτικά κινείται η μετοχή της Microsoft.

Η χρηματιστηριακή αξία της Yahoo, με βάση το χθεσινό κλείσιμο, ανέρχεται σε 38,2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Οι μηχανές αναζήτησης στο Διαδίκτυο Yahoo και Google έχουν αποδυθεί το τελευταίο διάστημα σε αγώνα επέκτασης και σε άλλους τομείς και ειδικότερα στον τομέα της διαφήμισης, σε μια προσπάθεια να εκμεταλλευτούν τις αυξημένες δυνατότητες που δίνουν οι νέες τεχνολογίες, όχι μόνο στο χώρο του Διαδικτύου αλλά και στην ψηφιακή διαδραστική τηλεόραση, στην κινητή τηλεφωνία κ.λπ.

Στα μέσα Απριλίου η Google ανακοίνωσε ότι θα προβεί στην εξαγορά της online διαφημιστικής εταιρείας DoubleClick Inc αντί 3,1 δισ. δολ. επιταχύνοντας τις εξελίξεις στη βιομηχανία της διαφήμισης, της οποίας ηγείται η Yahoo.

Για την Google η παραπάνω εξαγορά αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς το μετασχηματισμό της από μηχανή αναζήτησης σε διαφημιστική δύναμη. Η DoubleClick, που εδρεύει στη Νέα Υόρκη, είχε αποτελέσει στόχο σκληρού πολέμου προσφορών μεταξύ της Microsoft και της Google.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών, κατά το 2007, οι διαφημίσεις από τις ιστοσελίδες των μηχανών αναζήτησης (κάθε είδους, πληροφοριών, μουσικής αλλά και βίντεο), θα αποφέρουν τα υψηλότερα έσοδα για το διαδίκτυο παγκοσμίως με 13,99 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ στη δεύτερη θέση θα ακολουθήσουν οι διαφημίσεις από σελίδες που αφορούν άλλες υπηρεσίες (ενημέρωση, εταιρείες κ.λπ.), με έσοδα 10,46 δισ. δολάρια.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα