Puma: Υψηλότερες πωλήσεις στην Ευρώπη, 3,7% η αύξηση των κερδών

Δευτέρα, 07 Μαΐου 2007 10:15

ΑΥΞΗΣΗ 3,7% σημείωσαν το πρώτο τρίμηνο τα καθαρά κέρδη της δεύτερης σε μέγεθος εταιρείας αθλητικών ειδών της Ευρώπης, Puma AG, καθώς οι πωλήσεις της αυξήθηκαν στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 96,6 εκατ. ευρώ (131,5 εκατ. δολ.) από 93,1 εκατ. ευρώ, πριν από ένα έτος, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας που εδρεύει στη Γερμανία. Κατά μέσον όρο, εννέα οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, εκτιμούσαν ότι τα κέρδη της Puma θα ήταν 95,2 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν 2%, φθάνοντας στα 655,8 εκατ. ευρώ, από 642,8 εκατ. ευρώ, πριν από ένα χρόνο.

Η Ρuma, που αποτελεί στόχο εξαγοράς της PPR SA, αύξησε την γκάμα των προϊόντων της εμπνευσμένη από τους παίκτες τένις της δεκαετίας του ΄70 για να ανταγωνιστεί τις μεγαλύτερες ανταγωνίστριές της Adidas AG και Nike Inc. σε μια χρονιά που δεν υπάρχουν μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις, όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου. Τον περασμένο μήνα η PPR αγόρασε το 27% των μετοχών της Puma και έκανε προσφορά για την εξαγορά του λοιπού μεριδίου της σε μία εμπορική συναλλαγή, συνολικής αξίας 5,3 δισ. ευρώ.

Οι μετοχές της Puma σημείωσαν άνοδο 1,2 ευρώ, ποσοστό 0,4%, φθάνοντας στα 336 ευρώ η μία στις 4 Μαΐου στη Φραγκφούρτη. Οι μετοχές της σημείωσαν άνοδο 26 φορές από τα τέλη του 2000 όταν τα κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν 15 φορές. Η προσφορά της PPR, αξιολογεί τις μετοχές της Puma στα 330 ευρώ η μία.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα