Η Piraeus Bank Bulgaria ξεκίνησε τη λειτουργία πληροφοριακού τηλεφωνικού κέντρου (call center), το οποίο θα εξυπηρετεί τους πελάτες της 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα.
Στην περίπτωση που το εξειδικευμένο προσωπικό του κέντρου είναι απασχολημένο οι πελάτες της τράπεζας θα μπορούν να αφήνουν όνομα και τηλέφωνο προκειμένου να αποκατασταθεί η επικοινωνία το συντομότερο δυνατό. Το κέντρο απαντάει στο τηλέφωνο 0700 12 002 και μέσω αυτού οι πελάτες της τράπεζας, μετά από την πιστοποίηση της ταυτότητάς τους, μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν.
Ο αριθμός του κέντρου είναι προσβάσιμος από το σύνολο των τηλεφωνικών δικτύων της χώρας και του εξωτερικού (+0359 700 12 002), ενώ η χρέωσή του αντιστοιχεί στο κόστος αστικής συνδιάλεξης.
Balkan Markets Daily