Φωτογραφικό διαγωνισμό για την εκμίσθωση πλοίου από τη ΔΕΠΑ, καταγγέλουν με ερώτησή τους προς τον υπουργό Ανάπτυξης, βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, υπογραμμίζοντας πως το εν λόγω πλοίο είναι το πέμπτο αρχαιότερο στον κόσμο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου αερίου (έχει ναυπηγηθεί το 1970), ιδιοκτησίας εταιρείας που μόλις πρόσφατα προκάλεσε περιβαλλοντική καταστροφή στην Ισπανία (τη δεύτερη μεγαλύτερη μόλυνση του θαλάσσιου περιβάλλοντος της χώρας μετά το γνωστό ατύχημα του «Prestige», όπως επισημαίνεται).
Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ τονίζουν ότι η Κομισιόν ζήτησε από τη διοίκηση της ΔΕΠΑ το «πάγωμα» του διαγωνισμού που είχε προκηρυχθεί τον Ιανουάριο και σε σχετική επιστολή της ζητά από τη διοίκηση της ΔΕΠΑ να «μην προβεί στην εξέλιξη του νέου διαγωνισμού ή σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια, η οποία θα δημιουργούσε τετελεσμένα γεγονότα, μέχρις ότου οι υπηρεσίες της Επιτροπής λάβουν σαφή θέση έναντι αυτού του θέματος, έτσι ώστε να εξασφαλισθεί η ορθή εφαρμογή του κοινοτικού δικαίου περί δημοσίων συμβάσεων στην εν λόγω διαγωνιστική διαδικασία».
Παρόλα αυτά, όπως επισημαίνουν οι βουλευτές , η διοίκηση της ΔΕΠΑ άνοιξε στις 14 Μαΐου τις προσφορές των ενδιαφερόμενων εταιρειών, όπου όπως υποστηρίζουν, μόνο μία ήταν πραγματική προσφορά, από την εταιρεία «Maritima del Nortes», εκπροσωπούμενη από την «Gibson». ¶λλες δύο εταιρείες που υπέβαλαν φακέλους διαπιστώθηκε ότι το έκαναν μόνο για να εκφράσουν την έντονη διαμαρτυρία τους για τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν.