Χαμηλή η αναγνωρισιμότητα του ΤΕΜΠΕ στις ΜΜΕ

Τρίτη, 26 Ιουνίου 2007 18:02

Οσο πιο μικρή (απασχολεί λιγότερα από εννέα άτομα) είναι μια επιχείρηση, τόσο δυσκολότερη πρόσβαση έχει στον τραπεζικό δανεισμό, μικρότερες δυνατότητες διαπραγμάτευσης και ελλιπή ενημέρωση. Ταυτόχρονα, όμως, οι επιχειρήσεις στο σύνολο τους εκτιμούν ότι ευνοούνται από τον ανταγωνισμό των τραπεζών, ενώ ένα πολύ σημαντικό ποσοστό 31,5% των ΜΜΕ χρησιμοποιεί το e-banking.

Αυτά είναι μερικά από τα βασικό συμπεράσματα της μεγάλης έρευνας που πραγματοποίησε το Κέντρο Μελετών και Ερευνας (ΚΕΜΕ) του ΕΒΕΑ σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την KΑΠΠΑ Research.

Ιδιαίτερα χαμηλή στις ΜΜΕ (29,3%) παρουσιάζεται η αναγνωρισιμότητα του Ταμείου Εγγυοδοσίας Μικρών και Πολύ Μικρών Επιχειρήσεων (ΤΕΜΠΕ) και μόνο το 1,7% των ΜΜΕ έχει κάνει χρήση των υπηρεσιών του.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα