Σε 4,25 δισ. ευρώ ανήλθαν στο δεύτερο τρίμηνο του 2007 οι πωλήσεις της γαλλικής εταιρείας καλλυντικών LΆ Oreal έναντι 3,85 δισ. ευρώ στο αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.
Η αύξηση αυτή, η οποία είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από τις προβλέψεις της αγοράς, οφείλεται κυρίως στην έντονη ζήτηση προϊόντων της εταιρείας στις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης και της Ασίας.
Το παραπάνω αποτέλεσμα ανακοινώθηκε μετά τη λήξη της συνεδρίασης του χρηματιστηρίου στο Παρίσι, όπου η μετοχή της εταιρείας έκλεισε με κέρδη 2,8%, στα 88,74 ευρώ.