Το ολοκληρωμένο σχέδιό του για βελτίωση της οικονομικών μεγεθών της Peugeot ανακοίνωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Κριστιάν Στρέιφ. Όπως τόνισε, ο στόχος θα επιτευχθεί μέσω ενός προγράμματος βελτίωσης της ποιότητας, περιορισμού των δαπανών και ταυτόχρονης αύξησης των πωλήσεων της εταιρείας από 3,37 οχήματα το 2006 στα τέσσερα εκατ. οχήματα μέχρι το 2010.
Ο Στρέιφ, ο οποίος ανέλαβε τα ηνία της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Γαλλίας βάσει πωλήσεων στις αρχές του έτους, δήλωσε ότι στόχος είναι η αύξηση του περιθωρίου κέρδους της Peugeot σε 5,5% με 6% μέχρι το 2010 και σε 6% με 7% μέχρι το 2015.
Σημειώνεται ότι το περιθώριο κέρδους της εταιρείας το 2006 διαμορφώθηκε μόλις στο 2%, καθώς οι μειωμένες πωλήσεις και οι υψηλές τιμές πρώτων υλών περιόρισαν τα κέρδη της.
«Το στρατηγικό αυτό σχέδιο θα καταστήσει την Peugeot την πιο ανταγωνιστική αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη», αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
Βάσει του νέου σχεδίου, το 85% της βελτίωσης στα αποτελέσματα του ομίλου θα προέλθει από τη Citroen. Επίσης, προγραμματίζεται η προώθηση 53 νέων μοντέλων παγκοσμίως μέχρι το 2010.