Από την έντυπη έκδοση
Ευoίωνο «βλέπει» το μέλλον της αγοράς δεξαμενόπλοιων η Euronav, που διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο super tankers στον κόσμο και είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Παρά το γεγονός ότι τις τελευταίες εβδομάδες η αγορά έχει σταθερά καθοδική πορεία, μετά την κάθετη άνοδο στα μέσα Απριλίου, η Euronav σημειώνει ότι ακόμα και αν η ζήτηση για πετρέλαιο αυξηθεί, όταν οι χώρες θα άρουν τους περιορισμούς στις μετακινήσεις, τα πλοία της θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούνται ως πλωτές αποθήκες, παρά το γεγονός ότι δεν αναμένουν αποδόσεις ανάλογες του Απριλίου.
24 δεξαμενόπλοια για drydock εντός του 2020
Με αφορμή την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το πρώτο τρίμηνο του έτους, οι επικεφαλής της εταιρείας υπογράμμισαν ότι στην αγορά βρίσκονται περισσότερα από 24 δεξαμενόπλοια τύπου VLCC που χρειάζεται να περάσουν drydock μέχρι το τέλος του χρόνου.
Πρόκειται για πλοία με ηλικία 15 ετών ή μεγαλύτερα, και σύμφωνα με τους υπολογισμούς, αν τα 16 από αυτά πουληθούν για scrap, ο παγκόσμιος στόλος VLCC θα μειωθεί τόσο όσο να ανταποκρίνεται στα δεδομένα αυτής της περιόδου όσον αφορά τη ζήτηση για πετρέλαιο.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική