Eπενδύσεις για εξαγορές και ανάπτυξη ύψους 800 εκατομμυρίων ευρώ προβλέπει μεταξύ άλλων το νέο βασικό επιχειρηματικό σχέδιο της Vivartia για την πενταετία 2008-2012, το οποίο δημοσιοποιήθηκε σήμερα.
Σύμφωνα με τις βασικές εκτιμήσεις εξελίξεως μεγεθών (guidance) η εταιρεία υπολογίζει να πετύχει την περίοδο 2008-2012 μέση ετήσια αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 20,8%, Eπενδύσεις για εξαγορές και ανάπτυξη ύψους ευρώ 800 εκατομμυρίων ευρώ προβλέπει μεταξύ άλλων το νέο βασικό επιχειρηματικό σχέδιο της Vivartia για την πενταετία 2008-2012, το οποίο δημοσιοποιήθηκε σήμερα.
Σύμφωνα με τις βασικές εκτιμήσεις εξελίξεως μεγεθών (guidance) η εταιρεία υπολογίζει να πετύχει την περίοδο 2008-2012 μέση ετήσια αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 20,8%, ενώ η απόδοση ιδίων κεφαλαίων αναμένεται να αυξάνεται σταδιακά και να φθάσει το 19,6% το 2012.
Μετά την δημοσιοποίηση των ανωτέρω στοιχείων η Vivartia υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή της ότι αναμένει άρση της αναστολής διαπραγμάτευσης της μετοχής της εταιρείας ώστε να ακολουθήσει η προαναγγελθείσα ιδιωτική τοποθέτηση.
Στους στρατηγικούς άξονες ανάπτυξης περιλαμβάνονται η ενδυνάμωση του ρόλου της Vivartia ως ενιαίου οργανισμού στοχεύοντας στη δημιουργία μετοχικής αξίας εκμεταλλευόμενη τις συνέργειες μεταξύ των δραστηριοτήτων του Ομίλου, η ενίσχυση της δραστηριότητας εξαγορών και συγχωνεύσεων και επενδύσεις για εξαγορές και ανάπτυξη ύψους €800 εκατ., η ενίσχυση της ηγετικής θέσης του Ομίλου στις υφιστάμενες αγορές και εκμετάλλευση επιχειρηματικών ευκαιριών στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης των αγορών στη ΝΑ Ευρώπη, η γεωγραφική εξάπλωση, η αποτελεσματικότερη διαχείριση του κόστους και η βελτιστοποίηση της διαχείρισης των παγίων περιουσιακών στοιχείων.
Στρατηγική ανάπτυξης ανά κλάδο
Κλάδος γαλακτοκομικών και ποτών: Σε ό,τι αφορά τον κλάδο γαλακτοκομικών και ποτών, το επιχειρηματικό σχέδιο της Vivartia προβλέπει ενδυνάμωση της παρουσίας στις αγορές της Κύπρου και της Βουλγαρίας, όπου έχουν ήδη πραγματοποιηθεί εξαγορές, η εκμετάλλευση υφιστάμενου δικτύου διανομής με σκοπό την περαιτέρω προώθηση των πωλήσεων του κλάδου και η επέκταση μέσω εξαγορών σε χώρες της ΝΑ Ευρώπης.
Κλάδος αρτοποιίας και ζαχαρωδών: Το επιχειρηματικό σχέδιο της Vivartia προβλέπει «εκμετάλλευση της μοναδικότητας των προϊόντων αρτοποιίας και ζαχαρωδών για περαιτέρω εξάπλωση σε νέες γεωγραφικές περιοχές, εκμετάλλευση της ηγετικής παρουσίας στις υπό ανάπτυξη αγορές της Ν.Α. Ευρώπης, όπου αναμένεται να σημειωθούν ραγδαίοι ρυθμοί οικονομικής ανάπτυξης, λανσάρισμα υφιστάμενων προϊόντων του κλάδου σε αγορές εκτός Ελλάδος, δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων και επέκταση μέσω εξαγορών.
Κλάδος εστίασης και ψυχαγωγίας: Επέκταση δικτύου με την ανάπτυξη νέων καταστημάτων Flocafe στην Ελλάδα, είσοδος στην αγορά της διανομής φαγητού (delivery), δημιουργία αλυσίδας καταστημάτων στις χώρες της Ν.Α. Ευρώπης.
Κλάδος καταψυγμένων: Αξιοποίηση των νέων δικτύων διανομής καταψυγμένων λαχανικών και ζύμης στη Βουλγαρία και τη Ρουμανία, εξάπλωση στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης με λανσάρισμα προϊόντων καταψυγμένης ζύμης αξιοποιώντας το αναγνωρισμένο σήμα του κλάδου αρτοποιίας και ζαχαρωδών, ανάπτυξη πωλήσεων στο χώρο της φρέσκιας σαλάτας.