Ρύθμιση για συμβάσεις καταναλωτών με γυμναστήρια, κέντρα αδυνατίσματος

Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2007 15:05
UPD:15:12

Σειρά προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές στις συμβάσεις που συνάπτουν με μονάδες αδυνατίσματος και γυμναστήρια ρυθμίζονται με υπουργική απόφαση, το κείμενο της οποίας έδωσαν σήμερα στη δημοσιότητα ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γιώργος Βλάχος και ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Γιάννης Οικονόμου.

Ειδικότερα, οι μονάδες αδυνατίσματος και τα γυμναστήρια υποχρεούνται να αναφέρουν αναλυτικά στο έντυπο σύμβασης που συνάπτουν με τον καταναλωτή μια σειρά από στοιχεία που μεταξύ άλλων προσδιορίζουν επακριβώς και ξεχωριστά το είδος και το κόστος κάθε παρεχόμενης υπηρεσίας.

Θεσπίζεται δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης και υπαναχώρησης του καταναλωτή. Ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 30 ημερολογιακών ημερών. Παράλληλα σε οποιοδήποτε χρονικό σημείο δικαιούται να καταγγείλει την σύμβαση. Επιπλέον ρυθμίζονται θέματα που έχουν να κάνουν με τα ποσά που υποχρεούται να καταβάλει σε αυτές τις περιπτώσεις.

Στην απόφαση ρυθμίζονται και τα ζητήματα που προκύπτουν με τις συνδεδεμένες συμβάσεις μέσω των οποίων χορηγείται πίστωση στον καταναλωτή από τρίτον (τράπεζα) , δυνάμει συμφωνίας συναπτόμενης μεταξύ του τρίτου και του προμηθευτή.

Με τον τρόπο αυτό ο καταναλωτής δεν θα είναι αναγκασμένος να εξακολουθεί να πληρώνει τίμημα μέσω πιστωτικών καρτών, για υπηρεσίες που έχει σταματήσει να δέχεται είτε γιατί υπαναχώρησε ή κατήγγειλε τη σύμβαση, είτε γιατί η επιχείρηση έπαψε να παρέχει τις υπηρεσίες της για οποιονδήποτε λόγο.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα σχετικά με γυμναστήρια και κέντρα αισθητικής, μέχρι τις 27.10.2007 είχαν υποβληθεί 168 καταγγελίες καταναλωτών έναντι 256 καταγγελιών το 2006 και 405 το 2005.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα