To «φράγμα» των 18 τρισ. δολαρίων θα ξεπεράσουν το 2024 οι παγκόσμιες δαπάνες στο ηλεκτρονικό εμπόριο, σημειώνοντας εντυπωσιακή αύξηση μέσα σε μια πενταετία. Σύμφωνα με μελέτη της Juniper Research, οι δαπάνες στο παγκόσμιο e-commerce θα ανέλθουν στα 18,4 τρισ. δολάρια έως το 2024, αυξημένες κατά 66% σε σύγκριση με τα επίπεδα 11,2 τρισ. δολαρίων του 2019.
Η μελέτη της Juniper με τίτλο «Ψηφιακό Εμπόριο: Βασικές τάσεις, τομείς και προβλέψεις 2019-2014» διαπιστώνει ότι ο μεγαλύτερος κλάδος ψηφιακού εμπορίου είναι τα φυσικά αγαθά, που αντιπροσωπεύει περίπου το 27% των συνολικών δαπανών για ψηφιακές αγορές έως τα τέλη του 2019.
Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου κερδίζει ολοένα και μεγλαύτερο έδαφος σε βάρος των καταναλωτικών αγορών σε φυσικά καταστήματα. Στη μελέτη, η Juniper Research υπογραμμίζει την εμπειρία του χρήστη μέσω ψηφιακών καναλιών ως το επόμενο «πεδίο μάχης» για τις εταιρείες λιανικής.
Στη μελέτη διαπιστώνεται επίσης ότι οι online μεταφορές χρημάτων, που αναμένεται να αυξηθούν 85% την επόμενη πενταετία, αποτελούν έναν από τους κύριους μοχλούς ανάπτυξης του ψηφιακού εμπορίου την επόμενη περίοδο, ενώ μόνο το 21% των αγορών εκτιμάται ότι θα πραγματοποιείται μέσω σταθερών και φορητών υπολογιστών και συνδεδεμένων τηλεοράσεων, σε παγκόσμια κλίμακα, έως το 2024.
naftemporiki.gr