Nielsen: Οι τάσεις της αγοράς λιανεμπορίου στο 9μηνο του 2019

Παρασκευή, 01 Νοεμβρίου 2019 17:08
UPD:17:21
Shutterstock

Θετικά σε αξία, στο +4,4%, κινήθηκε κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2019 (στοιχεία YTD έως 29 Σεπτεμβρίου) η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο μετριοπαθή τάση, στο +2,9%.

Σύμφωνα με τη Nielsen, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εξακολουθούν να εμφανίζουν την πιο θετική τάση στο +8,4%, ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ) επίσης αναπτύσσονται κατά +6,4%.

Στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα και ποτά, στο σύνολο τους, αναπτύσσονται κατά +2,9%, ενώ τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +2,7% & +3,2%, αντίστοιχα.

 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα