«Τα λιμάνια της Ελλάδας θα μπορούσαν να αποτελούν ατμομηχανές ανάπτυξης για τη χώρα. Η εθνική λιμενική πολιτική αναθεωρείται και θα προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση για τα 10 περιφερειακά λιμάνια» που λειτουργούν με τη μορφή της Ανώνυμης Εταιρείας (Αλεξανδρούπολης, Ελευσίνας, Λαυρίου, Ραφήνας, Ηγουμενίτσας, Κέρκυρας, Καβάλας, Βόλου, Πάτρας και Ηρακλείου), είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, στην ομιλία του κατά τις εργασίες της 4η Ευρω-Αραβικής συνόδου, στο Μέγαρο Μουσικής.
Όπως επανέλαβε, η περίπτωση για το κάθε λιμάνι θα εξεταστεί ξεχωριστά, με σκοπό να αποφασιστεί το σωστό μοντέλο ιδιωτικοποίησης και ανάπτυξης.
Ο υπουργός έκανε ειδική αναφορά στο λιμάνι του Πειραιά και στην επένδυση της COSCO, αναλύοντας το νέο Master Plan, αλλά και στις επενδύσεις που προχωρούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Όπως είπε, «η ελληνική οικονομία πλέον μπαίνει σε τροχιά ανάπτυξης. Βγήκαμε ξανά στις αγορές. Η αναβάθμιση του αξιόχρεου της χώρας από τους διεθνείς Οίκους Αξιολόγησης έχει ξεκινήσει και θα συνεχιστεί. Η ελληνική κοινωνία ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία. Η κυβέρνησή μας αναζητά και προωθεί τις επενδύσεις. Η Ελλάδα βγαίνει από την κρίση και προσφέρει επενδυτικές ευκαιρίες».
Κατά τον κ. Πλακιωτάκη, «η Ιστορία, η κουλτούρα αλλά και η οικονομία της Ελλάδας είναι στενά συνδεδεμένη με τη θάλασσα και τη Ναυτιλία. Με το πέρασμα των ετών, η ελληνική Ναυτιλία στηρίζει σταθερά την ανάπτυξη».
Ο υπουργός επισήμανε ότι η Ελλάδα, η οποία ηγείται της παγκόσμιας Ναυτιλίας, παραδοσιακά είναι μια χώρα φιλική προς τον αραβικό κόσμο, εξυπηρετώντας τις μεταφορικές ανάγκες των μεγαλύτερων πετρελαιοπαραγωγικών χωρών.