Με αγωγές απαντά η διοίκηση της Αττικό Μετρό ΑΕ εναντίον κατασκευαστικών εταιρειών, θέλοντας να προστατέψει, όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της, το κύρος της και την αξιοπιστία της που θεωρεί ότι προσεβλήθησαν από πράξεις των εταιρειών αυτών, με αφορμή τον αποκλεισμό τους από τις επεκτάσεις του μετρό προς Ελληνικό και Χαϊδάρι. Η Αττικό Μετρό τονίζει ότι είναι απρόσφορη οποιαδήποτε σύγκριση των συγκεκριμένων έργων του Μετρό με άλλα έργα -ως επί το πλείστον απλούστερα- που έχουν δημοπρατηθεί πρόσφατα στην Ελλάδα και υπογραμμίζει ότι οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κατά τη διάρκεια επίσημης διμερούς συνεργασίας για παροχή διευκρινήσεων σχετικά με καταγγελίες για την ανάθεση έργων που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, δεν έθεσαν στην Αττικό Μετρό ΑΕ το παραμικρό ζήτημα σχετικά με τους εν λόγω διαγωνισμούς, επιβεβαιώνοντας έτσι εκ νέου την επίσημη έγγραφη πρόθεσή τους να θέσουν τις καταγγελίες στο αρχείο.
Συμφωνα με την ανακοίνωση, «οι διαγωνισμοί για τις επεκτάσεις του μετρό της Αθήνας διενεργήθηκαν με απόλυτη διαφάνεια και τηρήθηκε απαρέγκλιτα η ελληνική και κοινοτική νομοθεσία, όπως επιβεβαιώθηκε και από την απόρριψη του συνόλου των 44 ενστάσεων, προσφυγών, αιτήσεων ασφαλιστικών μέτρων και καταγγελιών που κατέθεσαν οι διαγωνιζόμενοι. Στους διαγωνισμούς αυτούς διασφαλίστηκε το δημόσιο συμφέρον με την επίτευξη υψηλού ανταγωνισμού, αφού συμμετείχαν τελικά τέσσερις όμιλοι με 16 από τις μεγαλύτερες ελληνικές και ξένες εταιρείες (συγκεκριμένα, οι 11 εταιρείες ήταν ξένες). Αποτέλεσμα του ανταγωνισμού αυτού ήταν η επίτευξη των πλέον επωφελών για το Δημόσιο οικονομικών προσφορών για τόσο πολυσύνθετο έργο όπως το μετρό. Για πρώτη φορά, μετά από 15 χρόνια κατασκευής έργων μετρό στην Ελλάδα, επιτεύχθηκε τόσο χαμηλή τιμή κατασκευής (75 εκ.ευρώ/χλμ. σε σχέση με τα έως σήμερα έργα που έχουν κοστίσει 110 εκ.ευρώ/χλμ.)».