Μία νέα διάκριση απέσπασε το Τηλεφωνικό Κέντρο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
To τηλεφωνικό κέντρο του αεροδρομίου της Αθήνας βραβεύτηκε συγκεκριμένα με το Ασημένιο Βραβείο, στο πλαίσιο του ετήσιου διαγωνισμού «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards – 2018», σε αναγνώριση «των εξαιρετικών υπηρεσιών που καθημερινά προσφέρει η ομάδα της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΔΑΑ, απαντώντας σε χιλιάδες κλήσεις με ταχύτητα και εγκυρότητα».
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το ασημένιο βραβείο που έλαβε το Τηλεφωνικό Κέντρο μας στο διαγωνισμό της Teleperformance CRM Grand Prix 2018. Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στους ανθρώπους μας που δίνουν καθημερινά τον καλύτερο εαυτό τους σε ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες προκειμένου να ανταποκριθούν στις κλήσεις του επιβατικού κοινού, με ευγένεια, προθυμία και απόλυτο επαγγελματισμό» δήλωσε ο Διευθυντής Υπηρεσιών Αεροσταθμού, Γιώργος Ζερβούδης.
Το Τηλεφωνικό Κέντρο του ΔΑΑ λειτουργεί σε 24ωρη βάση, έλαβε εντός του 2018 περισσότερες από 380.000 κλήσεις, ενώ, ταυτόχρονα, μέσω της επίσημης διεύθυνσης e-mail του αεροδρομίου, εξυπηρετήθηκαν ηλεκτρονικά 5.500 ερωτήματα.