«Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι η Amazon.com μπορεί να είναι μία επιτυχής εταιρεία. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε είναι εξαιρετικά περίπλοκο» δήλωνε ο Τζεφ Μπέζος το 1999, μόλις πέντε χρόνια μετά την εταιρεία, που έχει αναδειχθεί σήμερα σε ένα από τα πιο γνωστά και πιο πολύτιμα brands στον κόσμο, εξυπηρετώντας πελάτες σε κάθε γωνιά του πλανήτη.
Το γεγονός ότι ο ιδρυτής της ήταν τόσο αβέβαιος για το μέλλον της εκπλήσσει. Αλλά ίσως δεν θα έπρεπε. Τότε το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν ήταν ακόμη η δύναμη, που ερχόταν να ανατρέψει τα πάντα. Και η Amazon ήταν απλά ένα ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο, όχι ένας κολοσσός, στον οποίο μπορείς να βρεις τα πάντα.
Συνδρομές, φυσικά καταστήματα και έξυπνες συσκευές ανά τον πλανήτη μπορούν να εγγυηθούν παραδόσεις ακόμη και σε μία ώρα από την παραγγελία.
Το BBC παρουσιάζει σε ένα γράφημα τα μεγέθη, που αποτυπώνουν πόσο «μεγάλωσε» η Amazon στα 25 χρόνια ζωής της.
Πηγή: BBC