Ακριβότερα τα αεροπορικά εισιτήρια

Οταν θα αρχίσει η διαπραγμάτευση του διοξειδίου του άνθρακα
Πέμπτη, 09 Φεβρουαρίου 2006 09:11

ΠΙΟ ακριβά θα είναι τα αεροπορικά εισιτήρια, όταν οι αεροπορικές εταιρείες θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ενωσης, το οποίο τις αναγκάζει να πληρώνουν χρήματα για την ρύπανση που προκαλούν στον ατμοσφαιρικό αέρα, σύμφωνα με έκθεση της συμβουλευτικής επιτροπής της βρετανικής Βουλής.

Οι ξένες αεροπορικές εταιρείες και τα δρομολόγια που φθάνουν πέρα από την Ε.Ε. θα χρειαστεί να συμπεριληφθούν στο σχέδιο, για να αποφύγουν ανταγωνιστικά μειονεκτήματα έναντι των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών, όπως της Deutsche Lufthansa AG και της Ryanair Holdings Plc, σύμφωνα με έκθεση της αρμόδιας επιτροπής της Βουλής των Λόρδων.

Οι 25 χώρες-μέλη της Ε.Ε. έχουν επικυρώσει την ιδέα της μείωσης του διοξειδίου του άνθρακα που εκλύουν τα αεροσκάφη, προκειμένου να περιορίσουν την παγκόσμια θέρμανση και επιδιώκουν να κατατάξουν τον κλάδο τα επόμενα χρόνια σε ειδικό καθεστώς διαπραγμάτευσης.

«Συμπεριλαμβάνοντας τα καυσαέρια των αεροσκαφών στο πρόγραμμα διαπραγμάτευσης θα υπάρξει μεγάλη επίδραση στις τιμές τόσο των αεροπορικών εισιτηρίων για τους καταναλωτές, όσο και για τις εταιρείες που χρησιμοποιούν τις αερομεταφορές», είπε ο λόρδος Kenneth Woolmer, πρόεδρος της συμβουλευτικής επιτροπής και μέλος της βρετανικής Ανω Βουλής των Λόρδων. Οι διαβεβαιώσεις της Ε.Ε. ότι η επίδραση στις τιμές θα είναι μηδαμινή, απλώς δεν είναι ρεαλιστικές, συμπλήρωσε.

Οποιοδήποτε σχέδιο διαπραγμάτευσης αερίων για την αεροπορία θα πρέπει να περιλαμβάνει όλες τις πτήσεις που αναχωρούν από τα αεροδρόμια της Ε.Ε., συμπεριλαμβανομένων και των πτήσεων για προορισμούς εκτός Ε.Ε., οι οποίες αποτελούν το 60% του διοξειδίου του άνθρακα της πολιτικής αεροπορίας της Ε.Ε., σύμφωνα με την έκθεση. Η αφίξεις, θα πρέπει να εξαιρεθούν.

Τα εννέα μέλη της επιτροπής των Λόρδων, είπαν επίσης ότι η περιβαλλοντική, οικονομική και αεροπορική πολιτική της Ευρώπης ενδέχεται να μην είναι συμβατή.

Η Ε.Ε. επιδιώκει να περιορίσει την ανάπτυξη του αεροπορικού κλάδου, τη στιγμή που η Βρετανία σχεδιάζει να δημιουργήσει νέα αεροδρόμια για να διαχειριστούν την ετήσια αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 3,7% μέχρι το 2030, συμπλήρωσαν.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα