Η Αmazon το πολυτιμότερο brand στον κόσμο, ξεπέρασε Google και Apple

Τρίτη, 11 Ιουνίου 2019 11:47
UPD:11:48

Η Αmazon κατάφερε να εκθρονίσει τις Google και Apple και να καταστεί το πολυτιμότερο εμπορικό σήμα στον κόσμο, με την αξία του brand να αυξάνεται 52%, στα 315,5 δισ. δολάρια.

Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η  Apple, με αξία εμπορικού σήματος στα 309,5 δισ. δολάρια, ενώ ακολουθεί η Google, με 309 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τη φετινή κατάταξη της BrandZ με τα 100 πολυτιμότερα εμπορικά σήματα παγκοσμίως.

Google και Apple ήταν τα τελευταία 12 χρόνια στην κορυφή της λίστας, με την Google να καταλαμβάνει την πρώτη θέση το 2018.

«Η εντυπωσιακή αύξηση στην αξία του brand της Αμαζον, σχεδόν κατά 108 δισ. δολάρια πέρυσι, δείχνει το γεγονός ότι τα brands είναι λιγότερο συνδεδεμένα με μεμονωμένες κατηγορίες και περιοχές. Τα όρια "θολώνουν" καθώς η τεχνολογία επιτρέπει στα brands, όπως η Amazon, Google και Alibaba, να προσφέρουν ποικιλία υπηρεσιών», ανέφερε στο CNBC η Ντορίν Γουάγκ, global head της BrandZ.

H Amazon έχει αυξήσει τις επενδύσεις σε διάφορες εταιρείες και τομείς όπως στην start-up εταιρεία αυτοκινούμενων οχημάτων Aurora και στην εταιρεία ηλεκτρικών φορτηγών Rivian, ενώ επεκτείνει και την Amazon Air. To 2018 αγόρασε το online φαρμακείο PillPack και τον προηγούμενο μήνα ηγήθηκε γύρου χρηματοδότησης 575 εκατ. δολαρίων στην εταιρεία food delivery Deliveroo.

 

Tα πιο πολύτιμα brands στον κόσμο 2019

(σε δισ. δολάρια)

  1. Amazon  315,5 
  2. Apple      309,5 
  3. Google    309 
  4. Microsoft 251,2
  5. Visa       177,9 
  6. Facebook 159 
  7. Alibaba 131,2 
  8. Tencent 130,9
  9. McDonald’s 130,4 
  10. AT&T   108,4

Πηγή: BrandZ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα