Το ενδεχόμενο ρύθμισης του τομέα των διαφημίσεων για τρόφιμα με μεγάλη θερμιδική αλλά χαμηλή διατροφική αξία, στο πλαίσιο της αναθεώρησης της οδηγίας Τηλεόραση χωρίς σύνορα, ήταν το θέμα γραπτής ερώτησης που υπέβαλε στην Επιτροπή ο ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Μανώλης Μαυρομμάτης.
Κατ' αναλογία με τη ρύθμιση στον τομέα της διαφήμισης τσιγάρων, προϊόντων καπνού και αλκοόλ, ο ευρωβουλευτής ζήτησε να πληροφορηθεί και σχετικά με μια πιθανή συνεργασία της Κομισιόν με τις εταιρείες παραγωγής και διάθεσης ανθυγιεινών τροφίμων για σύναψη αμοιβαίας συμφωνίας για περιορισμό των συγκεκριμένων διαφημίσεων.
Πρόσφατη έρευνα του Ευρωβαρόμετρου (Φεβρουάριο 2006) έδειξε ότι το 42% των Ευρωπαίων πολιτών ανησυχεί για την ποιότητα της διατροφής του. Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, υπάρχει αυστηρή νομοθεσία για τις διαφημίσεις ανθυγιεινών τροφίμων σε ορισμένα τηλεοπτικά προγράμματα. Ενδεικτικά στη Σουηδία, οι διαφημίσεις "φάστ φούντ" και λοιπών τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και λιπαρά, κατά τη διάρκεια παιδικών εκπομπών, έχουν απαγορευτεί.