Lenovo: H/Y με το σήμα της, αύξηση του κόστους πωλήσεων

Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2006 10:35

ΑΥΞΗΣΗ θα σημειώσει φέτος το κόστος της Lenovo Group Ltd., καθώς η εταιρεία άρχισε να πουλά κομπιούτερ με το σήμα της, με στόχο να αποσπάσει μερίδιο στην αγορά των ηλεκτρονικών υπολογιστών από τις μεγαλύτερες ανταγωνίστριές της, Dell Inc. και Hewlett-Packard Co.

«Θα υπάρξει αύξηση στο κόστος των πωλήσεων», ανέφερε ο Andrew Sotiropoulos, αντιπρόεδρος για Ασία-Ειρηνικό, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου σήμερα στη Σιγκαπούρη, συμπληρώνοντας: «Θα έχουμε υψηλότερα έσοδα μέσω της αύξησης των δαπανών». Ο Sotiropoulos, αρνήθηκε να δώσει συγκεκριμένα στοιχεία.

Η Lenovo, η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία προσωπικών ηλεκτρονικών υπολογιστών στον κόσμο, άρχισε την περασμένη εβδομάδα την πώληση κομπιούτερ εκτός Κίνας, για να κερδίσει μερίδιο αγοράς, για πρώτη φορά μετά την απόκτηση του σκέλους προσωπικών υπολογιστών της International Business Machines Corp. (ΙΒΜ). Επίσης, η εταιρεία χτίζει το όνομά της, μέσω χορηγίας των Ολυμπιακών Αγώνων το 2008 στο Πεκίνο.

Οι μετοχές της Lenovo που διαπραγματεύονται στο Χονγκ Κονγκ, σημείωσαν απώλειες 0,8%, φθάνοντας στα 3,225 δολ. του Χονγκ Κονγκ η μία, στις 12:30 μ.μ., μετά την υποχώρησή τους έως και 2,3%.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα