Διεύρυνση του μεριδίου των ασιατικών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ

Πέμπτη, 02 Μαρτίου 2006 07:51

Η ΑΥΞΗΣΗ 38% των πωλήσεων του μικρού μοντέλου Civic της Ηonda Motor Co., βοήθησε της ιαπωνικές και τις νοτιο-κορεατικές αυτοκινητοβιομηχανίες να διευρύνουν το μερίδιό τους στην αγορά των ΗΠΑ για έβδομο συνεχόμενο μήνα.

Οι πωλήσεις της Honda στις ΗΠΑ τον Ιανουάριο, αυξήθηκαν 8,7%, βοηθώντας τις ασιατικές αυτοκινητοβιομηχανίες να αποσπάσουν μερίδιο 37%, υψηλότερο κατά 0,9% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με τα στοιχεία του Bloomberg. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν 2,4%, για την Toyota Motor Corp., 2,2% για την Nissan Motor Co., σύμφωνα με χθεσινή ανακοίνωση των ιδίων.

Οι καταναλωτές προτίμησαν τα ανασχεδιασμένα μοντέλα όπως το Civic της Honda και το Avalon της Toyota, μετά την αύξηση των τιμών της βενζίνης, που διεύρυνε το κόστος εκείνων που είχαν στην κατοχή του SUV. Χθες, τα ιαπωνικά αυτοκίνητα κατέκτησαν την πρώτη θέση ανάμεσα στις 10 του ετήσιου οδηγού αυτοκινήτων του περιοδικού Consumer Reports, για πρώτη φορά, αφήνοντας εκτός της General Motors Corp. και της Ford Motor Co.

H GM και η Ford είπαν ότι θα μειώσουν την παραγωγή τους το δεύτερο τρίμηνο στη Β. Αμερική, καθώς η ζήτηση για τα μοντέλα τους SUV και τα φορτηγά, μειώθηκε. Οι πωλήσεις της GM, μειώθηκαν 2,5% τον περασμένο μήνα και της Ford υποχώρησαν 4%, τη στιγμή που οι πωλήσεις στο σύνολο του κλάδου σημείωσαν αύξηση 0,6% στο 1,26 εκατ. οχήματα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Autodata Corp. Κατά μέσον όρο, η τιμή της βενζίνης το γαλόνι στις ΗΠΑ ήταν στα 2,25 δολ., αυξημένη κατά 33 σεντς, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με τον όμιλο αυτοκινήτων ΑΑΑ, στο Web site του.

Οι πωλήσεις της Honda, πέμπτης στις ΗΠΑ, αυξήθηκαν στα 106.644 αυτοκίνητα από 98.130 που ήταν πέρυσι. Με την αύξηση των πωλήσεων του Civic, οι πωλήσεις του ανανεωμένου Accord είχαν τον μεγαλύτερο όγκο στις ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση 4,4%.

Το μερίδιο αγοράς της Honda για τον μήνα, ήταν 8,5%, 0,7% υψηλότερα σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η αυτοκινητοβιομηχανία, είναι η τρίτη σε μέγεθος της Ιαπωνίας.

Η Toyota, τέταρτη στις ΗΠΑ, αύξησε τις πωλήσεις της στα 166.940 οχήματα από 163.059, μετά τις πωλήσεις των μοντέλων Avalon, Lexus IS, Tacoma και του νέου RAV4.

Το μερίδιο αγοράς της Toyota αυξήθηκε στο 13,2% από 13% που ήταν τον Φεβρουάριο του 2005. Η εταιρεία, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας, είναι η δεύτερη στην παγκόσμια κατάταξη μετά την General Motors.

H Nissan, έκτη στις ΗΠΑ, πούλησε 84.241 νέα αυτοκίνητα και φορτηγά τον περασμένο μήνα, σημειώνοντας την πρώτη μηνιαία αύξηση πωλήσεων από τον Σεπτέμβριο. Η άνοδος ήταν αποτέλεσμα των πωλήσεων των νέων μοντέλων της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένου του Sentra και του Altima. Οι πωλήσεις του σήματος πολυτελείας της εταιρείας, Infiniti, μειώθηκαν 5,5%.

Το μερίδιο αγοράς της Nissan ήταν 6,7% τον Φεβρουάριο, 0,1% υψηλότερο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Bloomberg.

H Hyundai Motor Corp., η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ν. Κορέας, έβδομη κατά σειρά σε πωλήσεις στις ΗΠΑ, πούλησε 34.014 νέα αυτοκίνητα τον μήνα που πέρασε, 02% περισσότερα. Η αύξηση ήταν αποτέλεσμα της ανόδου 41% των πωλήσεων του Sonata και του νέου μοντέλου της Azera, σύμφωνα με την ίδια. Το μερίδιο αγοράς της παρέμεινε αμετάβλητο, στο 2,7%.

Οι μετοχές της Honda σημείωσαν άνοδο 1,2%, φθάνοντας στα 6.920 γιέν η μία σήμερα στις 11 π.μ. στο Τόκυο. Ανοδο 1,5% σημείωσαν οι μετοχές της Toyota φθάνοντας στα 6.240 γιέν η μία και 0,7% της Nissan, φθάνοντας στα 1.342 γιέν η μία.

Η Kia Motors Corp., θυγατρική της Hyundai πούλησε 20.719 νέα αυτοκίνητα τον περασμένο μήνα, 1,3% περισσότερα, μετά τις πωλήσεις του Sedona, του Rio και του Spectra. Το μερίδιο αγοράς της παρέμεινε αμετάβλητο στο 1,6%.

Οι πωλήσεις της Mazda Motor Corp., θυγατρικής της Ford εμφάνισε 13,3% υψηλότερες πωλήσεις, στα 23.580 αυτοκίνητα, αποτέλεσμα των πωλήσεων του Mazda5, σε συνδυασμό με την ζήτηση των μοντέλων Mazda6 και Mazda3. Το μερίδιο αγοράς της Mazda αυξήθηκε 0,2%, στο 1,9%.

Μεταξύ των μικρότερων σημάτων, οι πωλήσεις του Subaru της Fuji Heavy Industries Ltd. μειώθηκαν 6,1% στα 13.635 αυτοκίνητα, μετά τη μείωση των πωλήσεων του Baja και του SUV Forester. H Mitsubishi Motors Corp. πούλησε 7.976 οχήματα, κατά 36% χαμηλότερα. Οι πωλήσεις της Suzuki Motor Corp., θυγατρικής της GM, πούλησε 8.542 αυτοκίνητα και SUV, 39% περισσότερα. Η Isuzu Motors Ltd., η ιαπωνική κατασκευάστρια φορτηγών θυγατρική με την GM, πούλησε 796 SUV, 32% λιγότερα.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα