Adidas: Ζημίες μετά την εξαγορά της Reebok

Πέμπτη, 02 Μαρτίου 2006 10:19

ΖΗΜΙΕΣ το τέταρτο τρίμηνο της χρήσης εμφάνισε η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής αθλητικών ειδών στον κόσμο, Adidas-Salomon AG, εξ αιτίας του κόστους απορρόφησης της Reebok International Ltd., αλλά και του κόστους προώθησης εν όψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου.

Οι καθαρές ζημίες ανήλθαν σε 4 εκατ. ευρώ (4,8 εκατ. δολ.) ή 2 σεντς ανά μετοχή , έναντι καθαρών κερδών 20 εκατ. ευρώ ή 45 σεντς ανά μετοχή, πριν από ένα χρόνο. Οικονομικοί αναλυτές εκτιμούσαν ότι η εταιρεία θα εμφάνιζε κέρδη 5 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις της ωστόσο σημείωσαν αύξηση 27%, φθάνοντας στο 1,52 δισ. ευρώ.

Η Adidas, της οποίας η εξαγορά της Reebok ύψους 3,8 δισ. δολ. τον Ιανουάριο, διπλασίασε το μερίδιο αγοράς της στις ΗΠΑ και μείωσε το χάσμα μεταξύ της μεγαλύτερης ανταγωνίστριάς της, Nike Inc., αύξησε τις πωλήσεις της με τις παραγγελίες που σχετίζονται με το Παγκόσμιο Κύπελλο και τη ζήτηση προϊόντων όπως τα παπούτσια Superstar 35 στις ΗΠΑ. Οι πωλήσεις της Reebok μειώθηκαν 3% το τρίμηνο, μετά τη μείωση των παραγγελιών από τις εταιρείες λιανικής πώλησης.

Οι παραγγελίες της Adidas αυξήθηκαν 8% στα τέλη του τριμήνου, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών ισοτιμιών. Η εταιρεία, γνωστή από το σήμα της με τις τρεις γραμμές, είπε ότι οι παραγγελίες της στη Βόρειο Αμερική αυξήθηκαν 17%, ενώ η αύξηση των κυρίων δραστηριοτήτων της στην Ευρώπη, σημείωσαν άνοδο 3%. Οι παραγγελίες της Reebok μειώθηκαν 22% με μείωση 28% στις ΗΠΑ.

Ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής της Adidas, Herbert Hainer, επανέλαβε ότι τα κέρδη θα αυξηθούν πλέον του 10% φέτος, ενώ τα έσοδα θα αυξηθούν σε υψηλό διψήφιο αριθμό, σε ποσοστιαία βάση. Κέρδη και έσοδα θα περιλαμβάνουν τα αντίστοιχα της Reebok, της οποίας η εξαγορά ολοκληρώθηκε στις 31 Ιανουαρίου.

Η Adidas περιμένει ότι η Reebok θα επιτύχει πωλήσεις 2,8 δισ. ευρώ τους υπόλοιπους 11 μήνες του 2006.

Οι μετοχές της Adidas σημείωσαν άνοδο 12% από την ανακοίνωση της εξαγοράς της Reebok, περίοδο κατά την οποία ο γερμανικός δείκτης DAX σημείωσε άνοδο 19% και της Nike, άνοδο χαμηλότερη του 1%. Οι μετοχές της Puma AG, της κύριας ανταγωνίστριας της Adidas στην Ευρώπη, αναρριχήθηκαν σε ποσοστό 47% την ίδια χρονική περίοδο.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα