Την ώρα που η παγκόσμια καθήλωση των 737 ΜΑΧ «ψαλιδίζει» τα φτερά της Boeing, η κερδοφορία της Airbus απογειώθηκε στο πρώτο τρίμηνο, καθώς ο ευρωπαϊκός όμιλος αεροσκαφών αύξησε τις παραγγελίες αεροσκαφών τύπου Α320, που ανταγωνίζονται τα 737 ΜΑΧ.
Η Airbus παρέδωσε στο πρώτο τρίμηνο 126 αεροσκάφη τύπου Α320, ένα μοντέλο που φαίνεται ότι έχει ξεπεράσει κάποια κατασκευαστικά προβλήματα στους κινητήρες, την ώρα που το μέλλον των 737 ΜΑΧ προδιαγράφεται αμφίβολο, έπειτα από τα δύο μοιραία αεροπορικά δυστυχήματα μέσα σε διάστημα μόλις πέντε μηνών.
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων της Airbus αυξήθηκαν στα 549 εκατ. ευρώ, προσφέροντας ένα ισχυρό σημείο εκκίνησης για τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο, Γκιγιόμ Φορί, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα στη θέση του Τομ Έντερς στις 10 Απριλίου. Τα έσοδα του ομίλου ανήλθαν στα 12,55 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 24%.
Αν και η καθήλωση των 737 ΜΑΧ έστρεψε ορισμένους αερομεταφορείς προς τα A320neo της Airbus, εντούτοις ο ευρωπαϊκός όμιλος αεροσκαφών δεν αναμένει «πακτωλό» νέων παραγγελιών. Ο ίδιος ο κ. Φορί θεωρεί ότι η κρίση στην Boeing θα είναι προσωρινή.
Η γερμανική απαγόρευση στις εξαγωγές οπλικών συστημάτων στη Σαουδική Αραβία, έπειτα από τη δολοφονία του δημοσιογράφου Τζαμάλ Κασόγκι, κόστισε στην Airbus 297 εκατ. ευρώ στο πρώτο τρίμηνο. Ο οικονομικός διευθυντής, Ντομινίκ Ασάμ, ανέφερε ότι η απόφαση του Μαρτίου για παράταση του μορατόριουμ για έξι μήνες έχει «δέσει χειροπόδαρα» την Airbus.