Συχνά προβλήματα στις αγορές μέσω Διαδικτύου

Τετάρτη, 08 Μαρτίου 2006 18:15

Από Ελληνες καταναλωτές υποβλήθηκαν οι περισσότερες καταγγελίες στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή στο υπουργείο Ανάπτυξης (ποσοστό 76,5%), ενώ το 8,2% προήλθε από κατοίκους της Μεγάλης Βρετανίας, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο γενικός γραμματέας καταναλωτή Θ. Σκορδάς.

Οι καταγγελίες αφορούσαν σε μεγάλο βαθμό επιχειρήσεις και προμηθευτές που είναι εγκατεστημένοι στην Ελλάδα (48 υποθέσεις). Πολλές καταγγελίες στρέφονταν κατά επιχειρήσεων στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία και τη Μεγάλη Βρετανία (97 υποθέσεις).

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή χειρίστηκε κατά το 2005 συνολικά 388 υποθέσεις. Από αυτές, οι 205 ήταν αιτήματα για λήψη πληροφοριών σε θέματα νομοθεσίας προστασίας καταναλωτή, και οι 183 καταγγελίες για προβλήματα που προέκυψαν σε διασυνοριακές συναλλαγές.

Από τις 183 καταγγελίες, οι 45 αφορούσαν συναλλαγές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου, κυρίως λόγω μη παράδοσης του παραγγελθέντος προϊόντος, αν και έχει καταβληθεί το τίμημα, ή το αντικείμενο που παραδίδεται να μην ανταποκρίνεται στην αρχική περιγραφή ή να παραδίδονται ελαττωματικά προϊόντα.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα