Για τη στρατηγική αναβάθμιση των υποδομών στα 14 αεροδρόμια που διαχειρίζεται από τον Απρίλιο του 2017 τιμήθηκε με το χρυσό βραβείο στα Tourism Awards 2019 η Fraport Greece.
Η εταιρεία, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Fraport Greece, ξεχώρισε για την επιτυχημένη υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει την ταυτόχρονη επέκταση και ανακαίνιση των εμπορικών χώρων των αεροδρομίων σε 14 περιοχές σε όλη την Ελλάδα.
Μέσα σε διάστημα μόλις δυο ετών, έχει δημιουργηθεί σημαντικός αριθμός νέων εμπορικών καταστημάτων και μονάδων εστίασης που ακολουθούν τα διεθνή πρότυπα υποδομών, ενώ παράλληλα ενσωματώνουν τα συστατικά στοιχεία της ελληνικής φιλοξενίας και εξυπηρέτησης.
«Με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών και την προσφορά μοναδικών ταξιδιωτικών εμπειριών, η Fraport Greece» συνεχίζει η ανακοίνωση, «αποδεχόμενη την πρόκληση, αλλάζει την εικόνα των 14 αεροδρομίων στην Ελλάδα».
Στο πλαίσιο αυτό και με την ολοκλήρωση του επενδυτικού προγράμματος επέκτασης και αναβάθμισης των 14 αεροδρομίων, οι εμπορικοί χώροι έως το 2021 θα έχουν τριπλασιαστεί, ξεπερνώντας τα 30.000 τ.μ.
Μέχρι σήμερα, όπως αναφέρει η εταιρεία, έχουν αναπτυχθεί καταστήματα εστίασης που αναδεικνύουν τις τοπικές γεύσεις προσφέροντας στους ταξιδιώτες «μια τελευταία γεύση από Ελλάδα» πριν αναχωρήσουν από τη χώρα μας, καθώς επίσης και καταστήματα που ανήκουν σε δημοφιλείς αλυσίδες όπως τα Burger King, τα Starbucks και τα Goody's.
Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη εκτεταμένο πρόγραμμα επέκτασης και αναβάθμισης όλων των εμπορικών καταστημάτων των αεροδρομίων.
naftemporiki.gr