ΑΥΞΗΣΗ σε ποσοστό της τάξης του 25%, σημείωσαν το σύνολο της χρήσης τα καθαρά κέρδη της δεύτερης μεγαλύτερης διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο, JCDecaux SA, αποτέλεσμα των εξαγορών στο Χονγκ Κονγκ, σε συνδυασμό με την αύξηση των εσόδων από τις διαφημίσεις στα μέσα μαζικής μεταφοράς, όπως στα λεωφορεία.
Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 195,3 εκατ. ευρώ (234,8 εκατ. δολ.) το 2005, από 156,3 εκατ. ευρώ, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η εταιρεία είπε ότι οι πωλήσεις το 2006 θα αυξηθούν πλέον του 5%.
Η JCDecaux, που εδρεύει στο προάστιο των Παρισίων, Neuilly-sur-Seine, επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στις ασιατικές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, καθώς οι πωλήσεις της στην ευρωπαϊκή αγορά μειώνονται. Αυτήν την εβδομάδα η εταιρεία έκλεισε το πρώτο της συμβόλαια στην Ινδία, προσφέροντας διαφημιστικό χώρο στις στάσεις λεωφορείων στο Ν. Δελχί.
Τον περασμένο μήνα, επιβεβαίωσε την προοπτική για τα λειτουργικά κέρδη του 2005, ως ποσοστό επί των πωλήσεων, ελαφρώς υψηλότερα από τα αντίστοιχα του προηγούμενου έτους.
Η JCDecaux τον μήνα που πέρασε ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της το τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν 12% στα 517,6 εκατ. ευρώ, αποτέλεσμα των υψηλότερων διαφημίσεων στα δημόσια μέσα μεταφοράς. Εξαιρουμένων των εξαγορών και των συναλλαγματικών ισοτιμιών, οι πωλήσεις της εταιρείας σημείωσαν αύξηση 4,3%.
Τον Σεπτέμβριο η διαφημιστική εταιρεία είπε, ότι η επέκτασή της στις υπαίθριες διαφημίσεις στις ΗΠΑ θα μειωθούν, μετά την αποτυχία της να κλείσει συμφωνία με τα λεωφορεία στη Ν. Υόρκη και στα περίπτερα των εφημερίδων που φέρουν οθόνες με διαφημίσεις.
Οι πωλήσεις στην Ασία και ειδικότερα στην Κίνα αυξήθηκαν μετά τις εξαγορές. Πέρυσι οι εξαγορές της JCDecaux περιέλαβαν εταιρείες, όπως την MediaNation Inc. και την Texon International Ltd.