Ahold: Εντονος ανταγωνισμός, αναθεώρησε τους στόχους της

Τετάρτη, 29 Μαρτίου 2006 10:06

ΣΤΗΝ προς τα κάτω αναθεώρηση των στόχων για τις ετήσιες πωλήσεις της, προχώρησε η ιδιοκτήτρια των σούπερ μάρκετ, Giant, Royal Ahold NV, καθώς και του περιθωρίου κέρδους, αποτέλεσμα του υψηλότερου ανταγωνισμού που δέχεται από την Wal-Mart Stores Inc., σε συνδυασμό με την αύξηση των τιμών ενεργείας.

Η εταιρεία με έδρα το Αμστερνταμ, εκτιμά τώρα ότι οι πωλήσεις της στο τμήμα λιανικής θα αυξηθούν από 2,5% έως 3% φέτος, σύμφωνα με σημερινή της ανακοίνωση. Ο ανώτατος εκτελεστικός διευθυντής,

Anders Moberg προέβλεπε ανάπτυξη 5% και περιθώριο κέρδους στα ίδια επίπεδα με αυτά του 2005.

Η Αhold, πραγματοποιεί περίπου το 70% των πωλήσεών της στις ΗΠΑ, όπου οι ανταγωνιστές της με χαμηλότερες τιμές, κερδίζουν μερίδιο. Ο Moberg, υπεύθυνος για την επιστροφή της εταιρείας στην ανάπτυξη μετά από οικονομικό σκάνδαλο που οδήγησε στο χείλος της χρεοκοπίας την εταιρεία το 2003, ανανεώνει τα καταστήματα και αυξάνει τα προϊόντα που εμπορεύεται, προσθέτοντας ακόμα και DVD, για να ανακτήσει το χαμένο μερίδιο αγοράς.

Η Ahold, η οποία έχει στην κυριότητά της και την εταιρεία catering, Foodservice στις ΗΠΑ, είπε επίσης ότι το τέταρτο τρίμηνο τα καθαρά κέρδη υποχώρησαν 86%, φθάνοντας στα 108 εκατ. ευρώ ή 7 σεντς ανά μετοχή, από 749 εκατ. ευρώ ή 45 σεντς ανά μετοχή. Πέντε οικονομικοί αναλυτές που ρωτήθηκαν από το Bloomberg News, προέβλεπαν κατά μέσον όρο ότι τα κέρδη της θα ήταν 115 εκατ. ευρώ. Ελαφρά διαφοροποίηση σημείωσαν οι πωλήσεις τις εταιρείας, στα 10,8 δισ. ευρώ, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ahold, τον Ιανουάριο.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα