Tεχνολογίες από το μέλλον που θα αλλάξουν τις υπηρεσίες των ξενοδοχείων

Sponsored Content
Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2019 11:42
UPD:11:42

Σειρά τεχνολογικών λύσεων που θα βελτιώσουν και θα αλλάξουν εντελώς τις υπηρεσίες των ξενοδοχείων παρουσίασε η Κωτσόβολος στο πλαίσιο της συμμετοχής της στην έκθεση HORECA από τις 8/2/2019 έως τις 11/2/2019.  Η γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών έδωσε το παρόν με πέντε τεχνολογίες από το μέλλον που μπορούν να μεταμορφώσουν τελείως της εμπειρία στο περιβάλλον ενός ξενοδοχείου και αφορούν την παραγγελιοληψία του μέλλοντος, το δωμάτιο του μέλλοντος,  το μπάνιο του μέλλοντος, την κουζίνα του μέλλοντος, το μηχανοστάσιο του μέλλοντος.

Πώς τα μενού των εστιατορίων γίνονται ψηφιακά και παίρνουν μόνα τους τις παραγγελίες των πελατών, πώς μπορεί κάποιος να μετατρέψει το κινητό των πελατών του σε προσωπικό σεφ που μαγειρεύει γι’ αυτούς, πώς η πόρτα των ξενοδοχειακών δωματίων, οι κουρτίνες, ο φωτισμός και ο κλιματισμός ανοίγουν από  το κινητό των πελατών ή πώς η ντουζιέρα μετατρέπεται στο προσωπικό σπα του κάθε πελάτη του ξενοδοχείου, κάνοντάς του χαλαρωτικό μασάζ είναι μερικά από τα ερωτήματα που απασχολούν ήδη το σύγχρονο ξενοδοχειακό κλάδο. Όπως επίσης ερωτήματα σχετικά με το πώς το μηχανοστάσιο γίνεται έξυπνο και ενημερώνει real time για την κατανάλωση του ξενοδοχείου ή πώς τα μενού των εστιατορίων γίνονται ψηφιακά και παίρνουν μόνα τους τις παραγγελίες των πελατών.

Σε αυτά θέματα η Κωτσόβολος δίνει απαντήσεις αλλά και λύσεις. Συγκεκριμένα με την παραγγελιοληψία του μέλλοντος, ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει μια ψηφιακή οθόνη στο lobby του εστιατορίου και να παραγγείλει μόνος του, να πληρώσει με την πιστωτική του κάρτα και να παραλάβει την παραγγελία του, εύκολα και γρήγορα.  Με την εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου συστήματος αυτόματων παραγγελιών επιτυγχάνεται απόλυτη παρακολούθηση της κίνησης προϊόντων, από την παραγωγή μέχρι την ανάλωση σε κάθε μορφή, ενώ παράλληλα αυξάνεται κατακόρυφα η παραγωγικότητα του προσωπικού, μειώνοντας το χρόνο λήψης και εκτέλεσης παραγγελίας, αποφυγή λαθών που μπορεί να γίνονται σε ώρες αιχμής, καθώς και  σημαντικότατη μείωση των λειτουργικών εξόδων της επιχείρησής σας. Το δωμάτιο του μέλλοντος περιλαμβάνει τα συστήματα αυτοματισμών δωματίου που θα καλύψουν όλες τις ανάγκες των πελατών ενός ξανοδοχείου, παρέχοντάς τους πλήθος δυνατοτήτων όπως ο έλεγχος όλου του δωματίου από το smartphone ή το tablet, αλλά και τη δυνατότητα να απολαμβάνουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες φιλοξενίας μέσα από προηγμένα τηλεπικοινωνιακά συστήματα για προσωποποιημένες υπηρεσίες με βάση το προφίλ του πελάτη. Η κουζίνα του μέλλοντος είναι ιδανική για Villas, όπου οι υπερσύγχρονες συνδεδεμένες συσκευές κουζίνας απλοποιούν τη διαδικασία προετοιμασίας των ημερήσιων γευμάτων ή ροφημάτων χαρίζοντας στους επισκέπτες μια ακόμα πιο άνετη και μοντέρνα διαμονή. Το μπάνιο του μέλλοντος, με εφαρμογές, όπως -μεταξύ άλλων-  προηγμένοι αισθητήρες πίεσης/θερμοκρασίας νερού για μεγαλύτερη πρακτικότητα και οικονομία και αυτοκαθαριζόμενες τουαλέτες με δυνατότητα πλύσης-υγιεινής, παρέχουν στους πελάτες υψηλή εργονομία και λειτουργικότητα και υψηλά στάνταρ υγιεινής και ασφάλειας. Τέλος, το μηχανοστάσιο του μέλλοντος διαθέτει ολοκληρωμένες λύσεις αυτοματισμού που παρέχουν εύκολη και αξιόπιστη επιτήρηση πιθανών ειδοποιήσεων από δυσλειτουργίες αλλά και πρόληψη βλαβών του μηχανοστασίου σε πραγματικό χρόνο. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργία του ξενοδοχείου, σημαντική εξοικονόμηση πόρων και ενέργειας, καθώς και χαμηλότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα της επιχείρησής.

Περισσότερες από 250.000 επιχειρήσεις έχουν εμπιστευτεί μέχρι σήμερα τις Business λύσεις της Κωτσόβολος, ανάμεσα σε αυτές είναι καταλύματα στη νησιωτική Ελλάδα, boutique hotels, όπως το Antigon Urban Chic Hotel, κορυφαία 5άστερα ξενοδοχεία, όπως το Lindos Imperial, Lindos Royal, Gennadi Grand Resort, Milos Cove, Grand Hyatt Athens, ikos Resorts, αλλά και 4άστερα ξενοδοχεία, όπως το Elefsina Hotel. Ο Κωτσόβολος κάνει ευκολότερη τη χρηματοδότηση των ξενοδοχείων, με το Πλάνο δόσεων Κωτσόβολος για επιχειρήσεις για αγορές από 10€/μήνα, αλλά και με ειδικές συμβουλές για τα προγράμματα ΕΣΠΑ. Παράλληλα διαθέτει ένα σύγχρονο σύνολο υποδομών, το οποίο βρίσκεται στη διάθεση των Β2Β πελατών. Συγκεκριμένα, τα συνεχώς αναπτυσσόμενα δίκτυα  Business Centers (σε Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο, Κόρινθο, Ιωάννινα, Πυλαία & Ευκαρπία Θεσσαλονίκης, Λάρισα, Καλαμάτα, Λ.Συγγρού στη Ν.Σμύρνη και Πειραιά), είναι εξοπλισμένα με επαγγελματικά είδη και στελεχωμένα με εξειδικευμένους πωλητές στις επαγγελματικές λύσεις. Η κεντρική Business Ομάδα Διαχείρισης Εταιρικών Πελατών, το τηλεφωνικό κέντρο με 102 συνεργάτες (Τηλ. Επικοινωνίας 210 28 99 999) αλλά και το b2b.kotsovolos.gr, παρέχουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και ολοκληρωμένη υποστήριξη.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα