Ο ΟΤΕ για το πρόστιμο από το ΥΠΑΝ

Πέμπτη, 06 Απριλίου 2006 16:57

Τη δική του εκδοχή για το θέμα της επώνυμης καταγγελίας συνδρομητή του ΟΤΕ ότι δεν του παρείχε τις προβλεπόμενες από τη σύμβαση εξυπηρετήσεις από τις υπηρεσίες ΟΤΕ Service δίνει ο Οργανισμός, με αφορμή το πρόστιμο των 25.000 ευρώ που του επέβαλε για το λόγο αυτό το υπουργείο Ανάπτυξης.

Σύμφωνα με στελέχη του ΟΤΕ, η υπηρεσία ΟΤΕ Service παρέχει στον καταναλωτή εξυπηρετήσεις επισκευής ή αντικατάστασης της τηλεφωνικής του συσκευής, σε περίπτωση που πάθει κάποια βλάβη. Η σύμβαση για την υπηρεσία αυτή είναι ελάχιστης διάρκειας ενός έτους και το κόστος της είναι 0,52 ευρώ το μήνα. Ταυτόχρονα με τη σύμβαση, παρέχεται στον καταναλωτή και ένα έντυπο με τον κανονισμό και κάτω από ποιες προϋποθέσεις ο ΟΤΕ καλύπτει τις βλάβες.

Ο συγκεκριμένος καταναλωτής, που έκανε την επώνυμη καταγγελία, δεν είχε απλή τηλεφωνική συσκευή, αλλά τηλέφωνο-φαξ, που δεν περιλαμβάνεται στον κανονισμό για τις υπηρεσίες ΟΤΕ Service. Σύμφωνα με τον ΟΤΕ, στα περίπου δέκα χρόνια που λειτουργεί η συγκεκριμένη υπηρεσία, δεν έχει υπάρξει κανένα φαινόμενο παρερμηνείας του κανονισμού, ο οποίος μάλιστα αναμορφώνεται, ώστε να αναφέρονται λεπτομερώς οι υπηρεσίες που καλύπτονται και να αποφευχθούν το μέλλον παρόμοια περιστατικά.

Οι νομικές υπηρεσίες του ΟΤΕ μελετούν το θέμα και διαμορφώνουν τις θέσεις του Οργανισμού, συντάσσοντας τεκμηριωμένο αίτημα για ανάκληση της απόφασης του υπουργείου Ανάπτυξης.

ΑΠΕ - ΜΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΟΤΕ



Σχολιασμένα