Σχετικά με το θέμα του προστίμου που επέβαλε το Υπουργείο Ανάπτυξης στον ΟΤΕ, μετά από επώνυμη καταγγελία συνδρομητή για την υπηρεσία ΟΤΕ Service και αφορά στην συντήρηση της τηλεφωνικής συσκευής από τον ΟΤΕ, η διοίκηση του Οργανισμού διευκρινίζει τα εξής:
«Με την υπηρεσία ΟΤΕ Service ο ΟΤΕ παρέχει στους πελάτες του:
• Επισκευή της τηλεφωνικής συσκευής, ακόμη και αν δεν την έχουν προμηθευτεί από τον ΟΤΕ.
• Προσωρινή αντικατάσταση της συσκευής με άλλη μέχρι να επισκευαστεί.
• ¶μεση αντικατάστασή της, ακόμη και με καινούργια, σε περίπτωση που δεν επισκευάζεται. Τοποθέτηση της τηλεφωνικής συσκευής, σε περίπτωση νέας σύνδεσης ή μεταφοράς καθώς και παροχή ειδικής πρίζας, τύπου ΟΤΕ, για τον εύκολο εντοπισμό τυχόν βλάβης.
Η τηλεφωνική συσκευή του συγκεκριμένου πελάτη ήταν συσκευή φαξ που δεν περιλαμβάνεται στις υποχρεώσεις της υπηρεσίας ΟΤΕ Service.
Ποτέ μέχρι σήμερα δεν υπήρξε παρόμοια περίπτωση παρερμηνείας των παρεχομένων υπηρεσιών που αναγράφονται στο σχετικό ενημερωτικό έντυπο.
Παρόλα αυτά έχουν ήδη δρομολογηθεί διαδικασίες αναμόρφωσης του σχετικού εντύπου έτσι ώστε να αποφευχθούν ανάλογες παρερμηνείες στο μέλλον.
Οι νομικές υπηρεσίες του ΟΤΕ μελετούν το θέμα για τη διασφάλιση των συμφερόντων του ΟΤΕ».