Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί επιλογή του υπουργείο Ναυτιλίας η οποιαδήποτε καθυστέρηση, αναφέρουν πηγές του ΥΠΑΝΠ, με αφορμή δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι οι υπηρεσίες του υπουργείου καθυστερούν τις διαδικασίες για την έγκριση του Master Plan του ΟΛΠ.
Κατά τις ίδιες πηγές, σταθερή επιλογή του ΥΝΑΝΠ είναι η αντιμετώπιση όλων των ζητημάτων που αφορούν στην εφαρμογή της Σύμβασης Παραχώρησης.
Σύμφωνα με τους κύκλους του υπουργείου, ο ΟΛΠ έχει υποβάλλει έξι διαφορετικά σχέδια MASTER PLAN σε διαφορετικές ημερομηνίες στην προσπάθεια του να ανταποκριθεί στις απαιτούμενες προδιαγραφές, ενώ οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας έχουν επιδείξει κάθε πνεύμα συνεργασίας με τον ΟΛΠ, προτείνοντας και πραγματοποιώντας συναντήσεις συνεργασίας και διαβουλεύσεις που συνεχίζονται.
Κατά τις ίδιες πηγές, απαιτείται επίσης η έγκριση της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων(ΣΜΠΕ), η οποία επίσης αξιολογείται στη βάση συγκεκριμένων κριτηρίων και προδιαγραφών.
Οι πηγές του υπουργείου προσθέτουν εξάλλου, ότι η διυπουργική Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) είναι το αρμόδιο θεσμικό όργανο για την έγκριση των σχεδίων Master Plan που υποβάλλονται από τους φορείς διαχείρισης λιμένων, στη βάση συγκεκριμένων κριτηρίων και προϋποθέσεων.
Όπως σημειώνουν, η έγκρισή των Master Plan, χωρίς την συνδρομή αυτών των προϋποθέσεων, δεν αποτελεί διακριτική ευχέρεια της ΕΣΑΛ.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ