Πιο ικανοποιημένοι οι πελάτες των ξενοδοχείων της Αττικής

Τρίτη, 09 Μαΐου 2006 17:58

Τη σημασία του Ιντερνετ ως κόμβου ενημέρωσης και πληροφόρησης για την πραγματοποίηση ενός ταξιδιού ανέδειξε, μεταξύ άλλων, έρευνα για την «Ικανοποίηση των πελατών των ξενοδοχείων της Αττικής», που εκπόνησε η JBR Hellas και παρουσιάστηκε σήμερα στην 37η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση της Ενωσης Ξενοδόχων Αττικής.

Συγκεκριμένα, φέτος πλησιάζουν το 40% οι επισκέπτες που έκλεισαν ή έλαβαν πληροφόρηση για το ταξίδι τους μέσω του Ιντερνετ. Επίσης, αυξήθηκαν οι επισκέπτες αναψυχής σε σχέση με τους επαγγελματίες, ενώ θα ξανάρθουν ή θα συστήσουν την Αθήνα στους φίλους τους το 85%, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό πέρυσι ήταν 75%.

Η ικανοποίηση των πελατών από τα ξενοδοχεία της Αττικής παρουσιάζει σημαντική αύξηση από 8,1 σε 8,5, ξεπερνώντας μάλιστα την αντίστοιχη ικανοποίηση των επισκεπτών της Βαρκελώνης.

Πάντως, παραμένουν τα παράπονα για θέματα όπως η καθαριότητα της πόλης, η έλλειψη πεζοδρομίων και πλατειών, η ηχορύπανση, η σχέση τιμής-ποιότητας στα εστιατόρια και μπαρ εκτός ξενοδοχείων, καθώς και η απρόσκοπτη κίνηση τους μέσα στην πόλη. Σε γενικές γραμμές, η ικανοποίηση των επισκεπτών από το συνολικό τουριστικό προϊόν της Αττικής παρέμεινε σταθερή στο 7,6/10, σε αντίθεση με τη Βαρκελώνη που παρουσίασε πτώση από 8,25 σε 8,1/10.

Η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, σε χαιρετισμό που απηύθυνε, εκτίμησε ότι η φετινή τουριστική χρονιά θα είναι καλύτερη από την προηγούμενη. Στο πρώτο τρίμηνο φέτος η πληρότητα των ξενοδοχείων της Αθήνας εμφανίζει κατά μέσο όρο αύξηση 5% σε σχέση με πέρυσι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα