Β. Κορκίδης: Γιατί δεν αποδίδουν ως έχουν οι εκπτώσεις

Παγωμένη η αγορά εν όψει Black Friday
Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2018 10:09
UPD:10:10
Eurokinissi/ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Με αφορμή τόσο την πτώση του τζίρου στην εκπτωτική περίοδο, που ολοκληρώνεται αύριο όσο και την επικείμενη «Μαύρη Παρασκευή», έκανε λόγο για την ανάγκη συνολικής αλλαγής στον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι προσφορές και εκπτώσεις.

Πτώση τζίρου που έφτασε το 7% καταγράφηκε στις ενδιάμεσες φθινοπωρινές εκπτώσεις του Νοεμβρίου. Αυτό ανέφερε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Real Fm ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά, Βασίλης Κορκίδης.

Με αφορμή τόσο την πτώση του τζίρου στην εκπτωτική περίοδο, που ολοκληρώνεται αύριο όσο και την επικείμενη «Μαύρη Παρασκευή», έκανε λόγο για την ανάγκη συνολικής αλλαγής στον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι προσφορές και εκπτώσεις.

«Έχουμε φτάσει να έχουμε περίπου 150 μέρες προσφορές κι εκπτώσεις το χρόνο, κάτι που οδηγεί σε αναίρεση του ίδιου του νοήματος των εκπτώσεων» εξήγησε, σημειώνοντας πως ήδη έχει ξεκινήσει ένας κύκλος συναντήσεων με τον αρμόδιο αναπληρωτή υπουργό Οικονομίας Στέργιο Πιτσιόρλα ώστε να αναθεωρηθεί το όλο πλαίσιο.

Σημειώνεται ότι το υφιστάμενο πλαίσιο έχει διαμορφωθεί κατόπιν εμμονής των θεσμών για άνοιγμα προσφορών κι εκπτώσεων καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Ειδικά στο Νοέμβριο μάλιστα εν όψει «Μαύρης Παρασκευής» η αγορά είναι παγωμένη καθώς όλοι περιμένουν τις μειώσεις τιμών την Black Friday, για την οποία ήδη έχουν ξεκινήσει διαφημιστικές καμπάνιες» όπως είπε.

 



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα