Fashion Box: Ανοδική πορεία στο πρώτο τρίμηνο

Τετάρτη, 17 Μαΐου 2006 12:55

Τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2006 με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης ανακοίνωσε σήμερα ο όμιλος εταιρειών Fashion Box Ελλάς ΑΕ.

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 6,5 εκατ. έναντι € 5,3 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2005 σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 21,3%. Η αύξηση αυτή οφείλεται τόσο στην άνοδο των πωλήσεων χονδρικής, όσο και

στην ενίσχυση των πωλήσεων λιανικής.

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις χονδρικής ανήλθαν σε € 5,0 εκατ. αυξημένες κατά 26% σε σχέση με τις αντίστοιχες του πρώτου τριμήνου του 2005, ενώ οι πωλήσεις λιανικής σημείωσαν αύξηση κατά 7,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι και ανήλθαν σε € 1,5 εκατ.

Επιπρόσθετα, επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών του πρώτου τριμήνου του 2006, οι πωλήσεις χονδρικής αποτέλεσαν το 76,6%, ενώ οι πωλήσεις λιανικής αποτέλεσαν το 23,4%. Το γεγονός αυτό αποδίδεται στον εποχικό χαρακτήρα των δραστηριοτήτων της εταιρείας, όπου κατά το πρώτο και τρίτο τρίμηνο της χρήσης παρατηρείται μεγαλύτερη ανάπτυξη στις πωλήσεις χονδρικής, ενώ στο δεύτερο και τέταρτο τρίμηνο οι πωλήσεις λιανικής είναι αυτές που ενισχύονται περισσότερο.

Σε ότι αφορά τις πωλήσεις του Ομίλου εκτός Ελλάδος, ανήλθαν το πρώτο τρίμηνο του 2006 σε € 866 χιλ. σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 55,4%. Ως ποσοστό δε επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών αντιπροσωπεύουν το 13,4% έναντι 10,4% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Τα μικτά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε € 2,5 εκατ. έναντι € 2,0 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2005 αυξημένα κατά 20,1%. Το περιθώριο μικτού κέρδους διαμορφώθηκε σε 37,9%, έναντι 38,2 το πρώτο τρίμηνο του 2005, κύρια λόγω της αύξησης των πωλήσεων χονδρικής, τόσο ως τάξη μεγέθους, όσο και ως ποσοστού επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών.

Πιο συγκεκριμένα, το περιθώριο μικτού κέρδους στον τομέα της χονδρικής για το πρώτο τρίμηνο του 2006 διαμορφώθηκε σε 37% επί των πωλήσεων χονδρικής ενώ στον τομέα της λιανικής το αντίστοιχο περιθώριο μικτού κέρδους διαμορφώθηκε σε 40,9%.

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) σημείωσαν αύξηση κατά 17,7% και ανήλθαν σε € 940 χιλ. έναντι € 799 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Τα κέρδη προ φόρων και τόκων ακολούθησαν ανάλογη πορεία σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 13% και διαμορφώθηκαν στα € 789 χιλ. έναντι € 698 χιλ. το πρώτο τρίμηνο του 2005.

Επίσης τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 741 χιλ. έναντι € 665 χιλ. αυξημένα κατά 11,3%.

Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας αυξήθηκαν στο πρώτο τρίμηνο του 2006 κατά 9,3% και ανήλθαν σε € 489 χιλ. έναντι € 447 χιλ. την αντίστοιχη περίοδο του 2005.

Το Μάιο του 2006 το δίκτυο καταστημάτων της Fashion Box αριθμεί συνολικά 45 σημεία πώλησης εκ των οποίων 16 εταιρικά, 6 franchise, 13 shop-in-shop και 10 Replay Corners. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη μέσα στη χρήση 2006 έχει ξεκινήσει τη λειτουργία του το νέο κατάστημα Replay στη Ζάκυνθο, ενώ εντάχθηκε στο εταιρικό δίκτυο το κατάστημα franchise του Κολωνακίου.

Υπό το πρίσμα των ανωτέρω οικονομικών αποτελεσμάτων, η διοίκηση της

Fashion Box Ελλάς εκτιμά ότι έχουν τεθεί οι βάσεις για την επιτυχή υλοποίηση των στόχων του 2006.

Πιο συγκεκριμένα για το σύνολο της χρήσης 2006 εκτιμάται ότι οι ενοποιημένες πωλήσεις θα ανέλθουν σε € 23,2 εκατ. αυξημένες κατά 18,1% σε σχέση με τη χρήση 2005.

Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) αναμένεται να ανέλθουν στα € 2,1 εκατ. αυξημένα κατά 29,6% ενώ τέλος τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν στα € 790 χιλ. σημειώνοντας αύξηση 45% σε σχέση με τη χρήση 2005.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα