Tesco: Διεύρυνση της απόστασης με την Wal-Mart εκτός των τροφίμων

Σύμφωνα με την Verdict Research
Τετάρτη, 24 Μαΐου 2006 11:15

ΔΙΕΥΡΥΝΕ τη διαφορά της έναντι των καταστημάτων Asda της Wal-Mart Stores Inc., διατηρώντας την πρώτη θέση στον κλάδο λιανικής – εκτός των τροφίμων - η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας, Tesco Plc, σύμφωνα με την Verdict Research.

Η Tesco είναι τώρα η δεύτερη πιο δημοφιλής εταιρεία λιανικής για προϊόντα προσωπικής φροντίδας, όπως λακ μαλλιών και αποσμητικά και κατέχει την τρίτη θέση στη κατηγορία εξοπλισμού κατοικιών, συσκευών αναπαραγωγής και βίντεο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Verdict. Τα καταστήματα Asda δεν κατάφεραν να βελτιώσουν οποιαδήποτε δραστηριότητά τους εκτός αυτής των τροφίμων πέρυσι, σύμφωνα με την Verdict.

H Tesco διεύρυνε την γκάμα των προϊόντων της και πέρα από τα τρόφιμα, συμπεριλαμβάνοντας οικιακές συσκευές έως εξοπλισμό για ιππασία, για να αποσπάσει μεγαλύτερο μερίδιο από την αγορά των 40 δισ. λιρών Αγγλίας (75 δισ. δολ.) που δαπανούν ετησίως οι Βρετανοί για είδη εκτός των τροφίμων. Η εταιρεία, που εδρεύει στο Cheshunt της Αγγλίας, ελέγχει σήμερα το 7% της εν λόγω αγοράς στη Βρετανία.

Η Tesco είναι η ένατη κατά σειρά αλυσίδα ένδυσης στην Αγγλία που προτιμούν οι Βρετανοί με μερίδιο αγοράς περίπου 2,4%, σύμφωνα με την Verdict. Η Tesco ενδυναμώνει τη θέση της στον τομέα λιανικής – εκτός του κλάδου των τροφίμων – καθώς ανοίγει περισσότερα υπερκαταστήματα και λανσάρει τα καταστήματα Homeplus.

Τα καταστήματα Asda είναι αυτά που προτιμούν περισσότερο οι Βρετανοί για την αγορά ειδών κατοικίας και τα δεύτερο πιο δημοφιλή για αγορά μουσικής και βίντεο, σύμφωνα πάντα με την Verdict.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα