Σφυροκόπημα δέχονται σήμερα οι μετοχές της WPP, της κορυφαίας διαφημιστικής εταιρείας στον κόσμο, στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου. Η εταιρεία απογοήτευσε με τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου,αλλά ακόμη περισσότερο με την απόφασή της να υποβαθμίσει τους στόχους για τις ετήσιες οικονομικές επιδόσεις.
Ο βρετανικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι βάσει των προκαταρκτικών στοιχείων οι καθαρές πωλήσεις του υποχώρησαν 1,5% το τρίμηνο, που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, έναντι εκτιμήσεων για άνοδο 0,4%. Η εταιρεία προβλέπει πλεόν πτώση των ετήσιων πωλήσεων κατά 0,5% με 1%, έναντι αρχικού στόχου για επιδόσεις ανάλογες με εκείνες του πρώτου εξαμήνου, όταν οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 0,3% και τα έσοδα 1,6%.
Προειδοποίησε δε ότι το 2019 θα είναι «έτος προκλήσεων». Στον απόηχο στοιχείων και προειδοποιήσεων η μετοχή της έκανε βουτιά έως και 20% και αυτή την ώρα (12:35) οι απώλειες έχουν περιοριστεί στο 15%, με την τιμή στις 899,30 πένες. Η μετοχή της βαρύνει και στον δείκτη FTSE 100, που υποχωρεί 0,2%.
naftemporiki.gr