Από την έντυπη έκδοση
Της Αγγελική Κοτσοβού
[email protected]
Ο «λευκός ιππότης» λειτουργεί ως σωτήρας. Εμφανίζεται στο πεδίο της μάχης και σώζει τους αμάχους από τον εχθρό. Ο κόσμος του επιχειρείν όπως και οι αγορές αποτελούν ένα διαφορετικό πεδίο μάχης. Τα τελευταία χρόνια, όμως, οι μεταβαλλόμενες συνθήκες και κυρίως η στροφή προς τον προστατευτισμό κρατούν μακριά τους «λευκούς ιππότες».
Μπορεί οι παγκόσμιες εξαγορές και συγχωνεύσεις να σημείωσαν νέο ρεκόρ στο εννεάμηνο, στα 3,2 τρισ. δολάρια, έχει όμως πολύ καιρό να κάνει την εμφάνισή του ένας «λευκός ιππότης» στον κόσμο του επιχειρείν, σώζοντας μια εταιρεία από τη χρεοκοπία ή από τα δόντια ενός «κατακτητή» που έχει υποβάλει επιθετική προσφορά εξαγοράς.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»