Ενδείξεις ότι αυξήθηκαν το Μάιο, σε μηνιαία βάση, οι λιανικές πωλήσεις στην ευρωζώνη δίνει μηνιαία έρευνα που καταγράφει τις οικονομικές συνθήκες στον τομέα ένα μήνα πριν από τη γνωστοποίηση των επίσημων στοιχείων.
Πιο συγκεκριμένα, ο δείκτης Bloomberg Eurozone Retail PMI, ανήλθε τον περασμένο μήνα στο 54,6 της κλίμακας από 56,3 τον Απρίλιο.
Ο παραπάνω δείκτης προέκυψε από έρευνα που διεξήγαγε η NTC Research για λογαριασμό του Bloomberg σε 1.000 επιχειρηματικά στελέχη του τομέα σε Γαλλία, Γερμανία και Ιταλία. Οι χώρες αυτές από κοινού αντιπροσωπεύουν περίπου το 75% των λιανικών πωλήσεων στην ευρωζώνη.