Η πρωτοβουλία «Kerasma», παρουσιάστηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ) και τον ΕΟΤ, στο πλαίσιο του Διεθνούς Τουρνουά Roland Garros που διοργανώθηκε στο Παρίσι από 28 Μαΐου έως 11 Ιουνίου.
Στόχος ήταν η επίτευξη της προσέγγισης ενός δύσκολου αντικειμενικά κοινού, όπως αυτό της Γαλλίας, καθώς και η προβολή και ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των ελληνικών προϊόντων και των ευκαιριών ανάπτυξης συνεργασιών.
Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του Διεθνούς Τουρνουά, οι εκπρόσωποι του kerasma πραγματοποίησαν σειρά ενημερωτικών και γευστικών εκδηλώσεων προς ειδικό και μη κοινό, για την ανάδειξη και προβολή της ελληνικής γαστρονομικής εμπειρίας. Στο πλαίσιο της χορηγίας του ΟΠΕ για το επίσημο δείπνο που παρέθεσαν οι διοργανωτές του Roland Garros, 800 προσκεκλημένοι από τον αθλητικό, επιχειρηματικό, πολιτικό, διπλωματικό και καλλιτεχνικό χώρο, είχαν την ευκαιρία να γευθούν αποκλειστικά ελληνικές συνταγές καθώς και ελληνικά ποτά και κρασιά.
Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν στοχευμένες εκδηλώσεις υπό το γενικό τίτλο «Kerasma chez les grecs» σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, στις οποίες παραβρέθηκαν 250 εκπρόσωποι των κορυφαίων αγοραστικών οργανισμών και αλυσίδων λιανεμπορίου, του τουριστικού τομέα, καθώς και δημοσιογράφοι από τη Γαλλία.
Το Roland Garros αποτέλεσε ευκαιρία για επαφή με δίκτυα διανομής και δημοσιογράφους της Γαλλίας και ειδικότερα ενόψει της εθνικής συμμετοχής που θα οργανώσει ο ΟΠΕ με τουλάχιστον 150 ελληνικές επιχειρήσεις, στη μεγαλύτερη Διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών, Sial που θα πραγματοποιηθεί στη Γαλλία τον Οκτώβριο του 2006.