Πώς «έκλεισαν» τα σούπερ μάρκετ το 6μηνο

Στο +3,8% σε αξία και στο +4,2% σε όγκο η αύξηση σε σχέση με πέρυσι
Τετάρτη, 08 Αυγούστου 2018 09:44
UPD:09:44
REUTERS/Neil Hall

Από την έντυπη έκδοση 

Της Δανάης Αλεξάκη
[email protected] 

Διατηρείται η ανοδική πορεία στους τζίρους των σούπερ μάρκετ, η οποία σε επίπεδο πρώτου εξαμήνου μεταφράζεται σε αύξηση 3,8%, καθοδηγούμενη κυρίως από τους ενισχυμένους όγκους πωλήσεων με γνώμονα ότι οι τιμές, ελέω των εκτεταμένων προσφορών, παραμένουν σε οριακά αρνητικό πρόσημο.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI, τα οποία αφορούν τις πωλήσεις στον κλάδο των σούπερ μάρκετ στην ηπειρωτική Ελλάδα και στην Κρήτη, ο όγκος πωλήσεων κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018 αυξήθηκε κατά 4,2% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, με την τιμή ανά μονάδα όγκου να καταγράφει μείωση 0,4%.

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα