Σε αύξηση πωλήσεων κατά 10% στοχεύει η Sato

Στη διετία 2006 - 2007
Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2006 18:49

Στην ενίσχυση της θέσης που κατέχει στην ελληνική αγορά επίπλων γραφείων, στην κατάκτηση ανάλογης θέσης στο έπιπλο σπιτιού και στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων στις διεθνείς αγορές, στοχεύει η SATO Group, όπως ανάφερε σε δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Θεοδωρίδης, μετά την γενική συνέλευση της εταιρίας.

Σε ό,τι αφορά την οργανική ανάπτυξη της εταιρείας για τη διετία 2006 - 2007, στόχος της διοίκησης του SATO Group είναι η αύξηση των πωλήσεων κατά 10% σε ετήσια βάση. Για την επίτευξη του στόχου αυτού, η διοίκηση έχει θέσει ως προτεραιότητά της την ισχυρή υποστήριξη των σημερινών εμπορικών σημάτων (brand), τη δημιουργία νέων κατηγοριών προϊόντων - brand, τη βελτίωση και ανάπτυξη του δικτύου της, και, τέλος, την επέκταση της μέσω εξαγορών.

Στα άμεσα σχέδια της διοίκησης του SATO Group, πέρα από την ενίσχυση του δικτύου διανομής ανά εμπορική δραστηριότητα και τομέα, περιλαμβάνεται η δημιουργία δύο νέων καταστημάτων ENTOS μέσα στο 2006, τον Ιούλιο στον Κηφισό (2.000 τ.μ.) και τον Οκτώβριο στην Βάρη Κορωπίου (3.000 τ.μ.) και η δημιουργία ενός SATO Business Center στο Μαρούσι (3.000 τ.μ.) τον Οκτώβριο του 2006. Παράλληλα, υλοποιεί τη δημιουργία νέου κέντρου logistics (30.000 τ.μ.) έως το τέλος του 2007 στην Ελευσίνα.

Σχετικά με τις δραστηριότητες του εξωτερικού, θετική κρίνεται η πορεία της γερμανικής εταιρείας SATO GMBH, γεγονός που συνδέεται με τις κινήσεις αναδιοργάνωσης που πραγματοποιήθηκαν μέσα στο 2005. Θετική επίσης κρίνεται και η πορεία της τουρκικής TCC, ενώ σε ό,τι αφορά τη δανέζικη Bo Concept Holdings, η συνεργασία με την ελληνική εταιρία αναμένεται σταδιακά να ενισχυθεί.



Προτεινόμενα για εσάς


Σχετικά σύμβολα

  • ΣΑΤΟΚ



Σχολιασμένα