Δίνοντας έμφαση στη συνεχή βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών του και στην ικανοποίηση των πελατών του, ο ΟΤΕ εφαρμόζει από το 1998, βαρόμετρο μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών του από το οποίο προέκυψαν τα παρακάτω:
* 91,5% συμφωνούν ότι «ο ΟΤΕ είναι μία επιχείρηση που εκσυγχρονίζεται διαρκώς».
* 89,5% δηλώνουν ικανοποιημένοι από πρόσφατη νέα σύνδεση ή μεταφορά τηλεφωνικής γραμμής που έγινε από τον ΟΤΕ.
* 85% δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες του 131.
* 78% δηλώνουν ικανοποιημένοι από πρόσφατη άρση τηλεφωνικής βλάβης που έγινε από τον ΟΤΕ.
* 77% δηλώνουν πολύ ικανοποιημένοι από την ποιότητα λειτουργίας της τηλεφωνικής τους γραμμής.
* 90-95% δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη συμπεριφορά του προσωπικού (διάθεση εξυπηρέτησης, ευγένεια).
Οπως τονίζεται σε σημερινή ανακοίνωση του ΟΤΕ, διεξήχθησαν τέσσερις ανεξάρτητες μεταξύ τους τηλεφωνικές έρευνες σε δείγματα μεγέθους 3.000 οικιακών πελατών καθεμία, κατά την περίοδο Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου 2000.