Nissan: Χαμηλότερες του στόχου οι πωλήσεις τη χρήση του 2006

Σύμφωνα με τον ανώτατο εκτελεστικό διευθυντή της αυτοκινητοβιομηχανίας
Τρίτη, 27 Ιουνίου 2006 09:09

ΤΟΝ στόχο, για τις πωλήσεις της στο σύνολο του έτους στην Ιαπωνία, ενδέχεται να μην επιτύχει η Nissan Motor Co., η δεύτερη σε μέγεθος αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας, επειδή οι καταναλωτές προτιμούν οχήματα με μικρότερες μηχανές, όπως δήλωσε ο ανώτατος εκτελεστικός της διευθυντής, Carlos Ghosn.

Οι πωλήσεις της Νissan, ενδέχεται να υποχωρήσει κάπου μεταξύ των 800.000 και των 846.000 οχημάτων, το δωδεκάμηνο που λήγει τον Μάρτιο του 2007, είπε ο Ghosn μιλώντας κατά τη συνέλευση των μετόχων στη Γιοκοχάμα, λίγο έξω από την ιαπωνική πρωτεύουσα. Η εταιρεία που εδρεύει στο Τόκυο και πούλησε πέρυσι 842.000 αυτοκίνητα, επεδίωκε να πουλήσει φέτος 846.000 αυτοκίνητα.

Ο Ghosn παρουσιάζει νέα μικρά μοντέλα αυτοκινήτων με κινητήρες που μπορούν να καταναλώσουν λιγότερα καύσιμα, προκειμένου να προλάβει τις ανταγωνίστριες της Nissan, που αναπτύσσονται ταχύτερα από αυτήν στην Ιαπωνία. Οι πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας θα είναι μικρές μέχρι να λανσάρει τα τρία νέα μοντέλα της στην ιαπωνική αγορά, το δεύτερο εξάμηνο του έτους, σύμφωνα με τον Ghosn.

Οι μετοχές της Nissan υποχώρησαν έως 1%, φθάνοντας στα 1.204 γιέν η μία και άλλαξαν χέρια στα 1.210 γιέν η μία στη 1:14 μ.μ. στο Τόκυο. Συνολικά φέτος έχουν σημειώσει άνοδο 1,5%, υπερβαίνοντας τις απώλειες 6% του δείκτη Topix και είχαν καλύτερες επιδόσεις από τις μετοχές της Toyota Motor Corp., οι οποίες σημείωσαν απώλειες 5,1%, την ίδια χρονική περίοδο.

Οι εσωτερικές πωλήσεις της Nissan – εκτός των πωλήσεων μικρών αυτοκινήτων – μειώθηκαν 18% φέτος, έναντι μείωσης 3,3% που σημείωσαν στο σύνολο της αγοράς. Η Toyota, η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, κέρδισε μερίδιο αγοράς μετά το λανσάρισμα νέων μοντέλων. Η Ιαπωνία είναι μία από τις χώρες με τον μικρότερο κύκλο αυτοκινήτων, ενώ τα νέα μοντέλα αυξάνουν τις πωλήσεις για περίπου ένα έτος. Η Nissan δεν επιθυμεί να αυξήσει τις εκπτώσεις πώλησης των οχημάτων της στην εσωτερική αγορά.



Προτεινόμενα για εσάς





Σχολιασμένα